@user17091005471918955521 ساعت پیشدر پاسخ بهمهم اینه که ما بتونیمنفت بفروشیم و محاصره لغو بشه و جامعه از این وضعیت نابهنجار اقتصادی در بیاد
@user17091007988534241011 ساعت پیشدر پاسخ به وآستاته تحمل را صفر کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید
مطالبهآستاته تحمل را صفر کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید
سالهاست که آمریکا و رژیم صهیونیستی یک نقشه ثابت را دنبال میکنند؛ نه با یک خیانت بزرگ، بلکه با صدها خیانت کوچک و تدریجی. قدمبهقدم تعهدات خود را زیر پا میگذارند، خطوط قرمز را جابهجا میکنند و هر بار میزان واکنش ما را میسنجند. اگر پاسخی درخور نبینند، گام بعدی را برمیدارند و جلوتر میآیند. حاصل این روند روشن است: توافقها روی کاغذ میمانند و طرف مقابل بدون پرداخت هیچ هزینهای، به تمام اهداف خود نزدیکتر میشود. در مقابل، آستانه تحمل دشمن تقریباً صفر است. کوچکترین اقدام متقابل ایران را تهدید میخوانند، محکوم میکنند و برای آن هزینهتراشی میکنند. آنها حق هر اقدامی را برای خود قائلاند، اما برای ملت ایران حتی حق دفاع و پاسخ متناسب را نیز برنمیتابند. امروز مطالبه انقلابی و صریح مردم از مسئولان این است: آستانه تحمل جمهوری اسلامی را صفر کنید. هر نقض عهد باید هزینه داشته باشد. هر تجاوز باید پاسخ بگیرد. هر تهدید باید با اقدامی بازدارنده مواجه شود. دشمن باید بداند که دوران آزمودن صبر ملت ایران به پایان رسیده است. اکنون لبنان سنگ محک ماست. معاهدهای که بند اولش توقف جنگ در لبنان است، به تدریج نقض شده است و چیزی به بازگشت جنگ تمام عیار نمانده است. واکنش ایران چیست؟ تجربه ثابت کرده است که عقبنشینی، دشمن را متوقف نمیکند؛ بلکه گستاختر میکند. آنچه مانع پیشروی دشمن میشود، اقتدار، اقدام متقابل و تحمیل هزینه است. ملت ایران از مسئولان خود انتظار دارد که در برابر هر بدعهدی و هر تجاوز، پاسخی قاطع، فوری و پشیمانکننده بدهند؛ پاسخی که دشمن را از تکرار خطا بازدارد، نه اینکه او را به برداشتن گام بعدی تشویق کند.
آحاد مردم عزیز، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، مسعود پزشکیان، شعام، مجمع تشخیص مصلحت، سید مجید موسوی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@SonofIRI1 ساعت پیشدر کل ما نظر رهبریو میخواییممممماگه چارتا چیز خوب باشه ولی تو چیز اصلی خراب کنیم بدردنمیخوره
@Wahrhaftigkeit1 ساعت پیشدر پاسخ بهدستاورد از این رفتار نباید ساخت مهم این است که با سند مقام رسمی از ایران بفرمایید چه را گرفتیم و چه داده ایم. آنچه که مردم از اخبار و شایعات و ...متوجه شدند، تنگه هرمز را بدون دریافت مبلغی ۶۰ روز باز کردیم تا ذخایر نفتی جهان پر شود و وعده آزادسازی اموال بلوکه شده را جهت خرید غلات آمریکایی گرفتیم
@H_Azimnezhad1 ساعت پیشدر پاسخ بهیعنی بخوان بزارن آدمو سر کار همه با هم هستن! کاربران ایکس !! یارو هر چی تو جنگ نتونست و نمیتونست بگیره داره تو مذاکره میگیره... کاربران ایکس 😡
@user1781510877701 ساعت پیشدر پاسخ بهخبرنگارهارو بیرون کردند بعد ماچ کردن،خانم خاکپور قبلا برای مجله روزهای زندگی کار میکردی؟کاربران چه گفتند،کابران چه کردند،اخبار پاپاراتزی کمتر زرده تا اینا.الان پولهای ایران آزاد شد با تمسخر کاربران یا شهدا زنده شدن.خبرهای جم تی وی بیشتر آگاهی بخشه
@user1781293422261 ساعت پیشدر پاسخ بههمه دنیا دارن از ایرانو قدرتشو ذکاوت مذاکراتیشو امتیاز گزفتنشدتعزیف میکنن جز اسرائیلیا که شاکی هستنو جریان پایداری.جالب نیست؟حالا بگین نفوذ کجاست؟قطعا تو چهره های اصلاح طلب دشمن نفوذ نمیکنه میره در غالب سوپر انقلابی که اینجا خداروشکر ریخته
@elm42001 ساعت پیشدر پاسخ بهلک نگ تا ابد بر طایفه نفاقیون .کلی مستند سالها بعد در رابطه با تیتر ها مسخره و کارهای مسخره که کودتاگران وفاقیون انجام دادن در کشور خواهند زد ... خواهید دید مومنین با عزت خواهند ماند، امریکا و غرب با لگد از منطقه بیرون میشون ... و جنگ های بعدی ، در اقیانوس ها و لب مرز امریکا خواهد بود.انشالله.
@user17812730861152 دقیقه پیشدر پاسخ بهونس بلافاصله بعد از مذاکرات صحبت کرد! آقایان مذاکره کننده اگر حال کردید وقت داشتید ، دوست داشتید ، شما هم بهمون بگید چه خبره ...ما دوست داریم واقعیتُ از شما بشنویم شما که انقدر دیر میگید ولی راست بگیدا هرچی شده
@Saeed323 دقیقه پیشدر پاسخ بهآمریکا دُمش را روی کولش گذاشت !
«موشه فیگلین»، سیاستمدار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو، ضمن اظهاراتی بیشرمانه اعتراف کرد: این ایران است که نظم نوین جهانی را ترسیم کرد و تغییر بزرگ ژئوپلیتیکی را رقم زد!آمریکا در برابر ایرانیها شکست خورد و دُمَش را گذاشت روی کولش و عقبنشینی کرد؛ ایران اراده خود را تحمیل کرد.بدون هیچ تردیدی، اگر …نمایش بیشتر۵ MB