کاربران ایکس: ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

هیئت ایرانی روز گذشته از شرکت در مراسم دست دادن و عکس گرفتن مشترک با هیئت آمریکایی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، خودداری کرد،‌ موضوعی که خارجی ها آن را تحقیر ترامپ توصیف می کنند.
۲ MB
گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عدم شرکت هیئت ایرانی در مراسم دست دادن و عکس یادگاری مشترک با هیئت آمریکایی که از پیش برنامه‌ریزی شده بود، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی داشت. برخی کاربران آن را نشانه‌ای از بی‌اعتنایی تهران به تلاش‌های واشنگتن برای نمایش عادی بودن روابط دو طرف توصیف کردند.این اتفاق در شرایطی رخ داد که تنش‌ها میان ایران و آمریکا طی هفته‌های اخیر افزایش یافته و مقام‌های آمریکایی بارها با ادبیات تهدیدآمیز درباره تهران سخن گفته‌اند. از نگاه برخی کاربران، خودداری هیئت ایرانی از حضور در این مراسم نمادین، پیامی سیاسی در مخالفت با فشارها و تهدیدهای واشنگتن بوده است
در فضای مجازی، شماری از کاربران خارجی این اقدام را «تحقیر ترامپ» توصیف کردند. برخی نیز نوشتند که تهران حاضر نشده برای نمایش حسن نیت یا عادی‌سازی روابط، در مراسمی شرکت کند که می‌توانست به عنوان یک موفقیت نمادین برای کاخ سفید تعبیر شود.
در ادامه اظهارات تعدادی از کاربران در این باره آمده است:‌
ایران مستقیماً از دست دادن و عکس گرفتن با آمریکا خودداری می‌کند. حرکتی از سر قدرت. ترامپ در این لحظه تحقیر ‌شد.
آنها تصمیم گرفتند با کودک‌آزاران و حامیان کودک‌آزاران دست ندهند. هیچ کس نمی‌تواند آنها را سرزنش کند.
این حرکتی عالی از سوی ایران بود. با جنایتکاران جنگی اسرائیل که مرتکب جنگ شده‌اند، هرگز نمی‌توان دست داد.
وقتی یک مدرسه دخترانه را با سه ضربه بمباران می‌کنید... این هرگز بخشیده نمی‌شود.
با قاتلان دختران کوچک دست ندادند.
من عاشق این هستم که ایران چگونه ترامپ را در هر فرصتی تحقیر می‌کند. این برای آمریکا بد است، اما برای رئیس جمهور متکبر و مغرور ما، این مایه خوشحالی است.
من هم با قاتلانی که فرزندانم را سلاخی کنند، دست نمی‌دهم.
خوب کاری کردند ! لعنت به ایالات متحده اسرائیل!
ایران نمی‌خواهد با آمریکایی‌ها دست بدهد. و ترامپ می‌گوید جورجیا ملونی التماس می‌کرد که با او عکس بگیرد.فکر نمی‌کنم هیچ آدم عاقلی دوست داشته باشد عکسش با یک کودک‌آزار منتشر شود.
آفرین به ایران. نیازی به دست دادن نیست با حامیان نسل‌کشی و جنایتکاران جنگی ندارند.
آنها از دست دادن با یک کودک‌آزار، یک متجاوز، یک جنایتکار جنگی و یک مشت احمق شرور خودداری کردند.#ترامپ #آمریکا #ایران_قوی
13:48 - 1 تیر 1405
بین‌الملل
آمریکا و اروپا
غرب آسیا




14 پاسخ

@user17091005471918955521 ساعت پیش
در پاسخ به
مهم اینه که ما بتونیم‌نفت بفروشیم و محاصره لغو بشه و جامعه از این وضعیت نابهنجار اقتصادی در بیاد

تصویر نمایه‌ی ‌فتح اله‌
@user17091007988534241011 ساعت پیش
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌راستگو‌
راستگو

@DoctorSadegh  •  3 روز پیش

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

مطالبه

آستاته تحمل را صفر‌ کنید و به هر نقض عهد پاسخ محکم دهید

سال‌هاست که آمریکا و رژیم صهیونیستی یک نقشه ثابت را دنبال می‌کنند؛ نه با یک خیانت بزرگ، بلکه با صدها خیانت کوچک و تدریجی. قدم‌به‌قدم تعهدات خود را زیر پا می‌گذارند، خطوط قرمز را جابه‌جا می‌کنند و هر بار میزان واکنش ما را می‌سنجند. اگر پاسخی درخور نبینند، گام بعدی را برمی‌دارند و جلوتر می‌آیند. حاصل این روند روشن است: توافق‌ها روی کاغذ می‌مانند و طرف مقابل بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به تمام اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود. در مقابل، آستانه تحمل دشمن تقریباً صفر است. کوچک‌ترین اقدام متقابل ایران را تهدید می‌خوانند، محکوم می‌کنند و برای آن هزینه‌تراشی می‌کنند. آن‌ها حق هر اقدامی را برای خود قائل‌اند، اما برای ملت ایران حتی حق دفاع و پاسخ متناسب را نیز برنمی‌تابند. امروز مطالبه انقلابی و صریح مردم از مسئولان این است: آستانه تحمل جمهوری اسلامی را صفر کنید. هر نقض عهد باید هزینه داشته باشد. هر تجاوز باید پاسخ بگیرد. هر تهدید باید با اقدامی بازدارنده مواجه شود. دشمن باید بداند که دوران آزمودن صبر ملت ایران به پایان رسیده است. اکنون لبنان سنگ محک ماست. معاهده‌ای که بند اولش توقف جنگ در لبنان است، به تدریج نقض شده است و چیزی به بازگشت جنگ تمام عیار نمانده است. واکنش ایران چیست؟ تجربه ثابت کرده است که عقب‌نشینی، دشمن را متوقف نمی‌کند؛ بلکه گستاخ‌تر می‌کند. آنچه مانع پیشروی دشمن می‌شود، اقتدار، اقدام متقابل و تحمیل هزینه است. ملت ایران از مسئولان خود انتظار دارد که در برابر هر بدعهدی و هر تجاوز، پاسخی قاطع، فوری و پشیمان‌کننده بدهند؛ پاسخی که دشمن را از تکرار خطا بازدارد، نه اینکه او را به برداشتن گام بعدی تشویق کند.

آحاد مردم عزیز، جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی،، مسعود پزشکیان، شعام، مجمع تشخیص مصلحت، سید مجید موسوی

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

تصویر نمایه‌ی ‌SON3o1f3IRI‌
@SonofIRI1 ساعت پیش
در کل ما نظر رهبریو میخواییممممماگه چارتا چیز خوب باشه ولی تو چیز اصلی خراب کنیم بدردنمیخوره

@user17091010328495591361 ساعت پیش
در پاسخ به
این جای خوشخالی داشت

@user1774291254831 ساعت پیش
در پاسخ به
کاشکی اصلا نمیرفتند برای مذاکره. تحقیرش صد برابر بود

تصویر نمایه‌ی ‌𝓡𝓔𝓩𝓐‌
@Wahrhaftigkeit1 ساعت پیش
در پاسخ به
دستاورد از این رفتار نباید ساخت مهم این است که با سند مقام رسمی از ایران بفرمایید چه را گرفتیم و چه داده ایم. آنچه که مردم از اخبار و شایعات و ...متوجه شدند، تنگه هرمز را بدون دریافت مبلغی ۶۰ روز باز کردیم تا ذخایر نفتی جهان پر شود و وعده آزادسازی اموال بلوکه شده را جهت خرید غلات آمریکایی گرفتیم

تصویر نمایه‌ی ‌حامد عظیم نژاد‌
@H_Azimnezhad1 ساعت پیش
در پاسخ به
یعنی بخوان بزارن آدمو سر کار همه با هم هستن! کاربران ایکس !! یارو هر چی تو جنگ نتونست و نمیتونست بگیره داره تو مذاکره میگیره... کاربران ایکس 😡

@user1781510877701 ساعت پیش
در پاسخ به
خبرنگارهارو بیرون کردند بعد ماچ کردن،خانم خاکپور قبلا برای مجله روزهای زندگی کار میکردی؟کاربران چه گفتند،کابران چه کردند،اخبار پاپاراتزی کمتر زرده تا اینا.الان پولهای ایران آزاد شد با تمسخر کاربران یا شهدا زنده شدن.خبرهای جم تی وی بیشتر آگاهی بخشه

@Viking1 ساعت پیش
در پاسخ به
کاربران گفتند!!! 🤣🤣🤣🤣

@user1781293422261 ساعت پیش
در پاسخ به
همه دنیا دارن از ایرانو قدرتشو ذکاوت مذاکراتیشو امتیاز گزفتنشدتعزیف میکنن جز اسرائیلیا که شاکی هستنو جریان پایداری.جالب نیست؟حالا بگین نفوذ کجاست؟قطعا تو چهره های اصلاح طلب دشمن نفوذ نمیکنه میره در غالب سوپر انقلابی که اینجا خداروشکر ریخته

@elm42001 ساعت پیش
در پاسخ به
لک نگ تا ابد بر طایفه نفاقیون .کلی مستند سالها بعد در رابطه با تیتر ها مسخره و کارهای مسخره که کودتاگران وفاقیون انجام دادن در کشور خواهند زد ... خواهید دید مومنین با عزت خواهند ماند، امریکا و غرب با لگد از منطقه بیرون میشون ... و جنگ های بعدی ، در اقیانوس ها و لب مرز امریکا خواهد بود.انشالله.

@user17812730861152 دقیقه پیش
در پاسخ به
ونس بلافاصله بعد از مذاکرات صحبت کرد! آقایان مذاکره کننده اگر حال کردید وقت داشتید ، دوست داشتید ، شما هم بهمون بگید چه خبره ...ما دوست داریم واقعیتُ از شما بشنویم شما که انقدر دیر میگید ولی راست بگیدا هرچی شده

@pouria21744 دقیقه پیش
در پاسخ به
شما دیگه از این تیم مذاکراتی حمایت الکی نکنید. همه چیزو دادن رفت

تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
@Saeed323 دقیقه پیش
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌سعید ..‌
سعید ..

@Saeed3  •  25 دقیقه پیش

آمریکا دُمش را روی کولش گذاشت !

«موشه فیگلین»، سیاستمدار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو، ضمن اظهاراتی بی‌شرمانه اعتراف کرد: این ایران است که نظم نوین جهانی را ترسیم کرد و تغییر بزرگ ژئوپلیتیکی را رقم زد!آمریکا در برابر ایرانی‌ها شکست خورد و دُمَش را گذاشت روی کولش و عقب‌نشینی کرد؛ ایران اراده خود را تحمیل کرد.بدون هیچ تردیدی، اگر …
نمایش بیشتر
۵ MB