11 ساعت پیش

کاربران ایکس: ایران، آمریکا را در سوئیس تحقیر کرد

هیئت ایرانی روز گذشته از شرکت در مراسم دست دادن و عکس گرفتن مشترک با هیئت آمریکایی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود، خودداری کرد،‌ موضوعی که خارجی ها آن را تحقیر ترامپ توصیف می کنند.
۲ MB
مهم اینه که ما بتونیم‌نفت بفروشیم و محاصره لغو بشه و جامعه از این وضعیت نابهنجار اقتصادی در بیاد
21:48 - 1 تیر 1405

22 واکنش
2138 بازدید



3 پاسخ

@jaber1803241 ساعت پیش
مهمترین چیز اینه که بازدارندگی کشور احیا بشه. با حلوا حلوا دهن شیرین نمیشه. وقتی امنیت نباشه نه اقتصادی هست نه پیشرفتی نه زندگی.

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز ایران قوی 🇮🇷❤️‌
@user17091014504307264071 ساعت پیش
الله یکتا را خدا خود و روزی دهنده خود و کشور خود ببین . نه «رژیم» امریکایی و صهیون نسل کش را.

@user17723093135327 دقیقه پیش
فرض کن نفت تموم شده؟ چی میخوای بفروشی؟