دستگيری عاملان نزاع دستهجمعی در دورود
فرمانده انتظامی دورود از دستگيری عامل نزاع دسته جمعی در يکی از روستاهای اين شهرستان خبر داد.
مجتبی نوريان امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در دورود اظهار کرد: در پی وقوع يک فقره نزاع دستهجمعی در يکی از روستاهاي شهرستان دورود، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ و يگان امداد به محل اعزام شدند.وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پليسی ۵ عامل نزاع و درگيری را شناسایی و آنان را دستگير که در تحقيقات صورتگرفته علت و انگيزه درگيری اختلافات قبلی اعلام شده است.فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اين که متهمان پس از تشکيل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان كرد: پليس همواره با افرادی که بخواهند به هر طريقی اقدام به قدرتنمایی و مختل کردن نظم و امنيت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.#انتظامی#نزاع#پلیس 12:07 - 14 اردیبهشت 1404