اشک آدم درمیاد از این همه ظلم و تبعیض😭
@bibakeirani7 اردیبهشت 1405فکر میکنید برای آقایان مهم هست ؟ ابداتنها چیزی که برای قشر ی که شیر فلکه #اینترنت را فعلاً در دست گرفته مهم است این است که چه کسی کی و کجا چه مطلبی دیده یا بازنشر داده. همینوگرنه کسی برای شغل های نابود شده، تبعیض اجتماعی و سرخوردگی اجتماعی متعاقب آن و نقض صریح قانون اساسی دلسوزی نمیکند
@Seydreza7 اردیبهشت 1405تعليقًا علىوقتی همه چیز انحصاری در دست دولت و یک عده خاص باشه، نتیجه همین میشه. اگر برای هر چیز دولتی یک رقیب قوی خصوصی (نه خصولتی البته) داشته باشی، این انحصار شکسته میشه. بعلاوه اگر قوانین به صورتی باشه که جلوی سوء استفاده از تحریم و مقام و منصب و جایگاه و فامیل بازی و انحصار و غیره رو ببنده، موضوع حل میشه
@user1768217585127 اردیبهشت 1405تعليقًا علىبه لحاظ شرعی پولی که از فروش وی پی ان و سیم کارت سفید و پرو ، از مردم گرفته می شود ، به مانند دزدی است و حرام است. این مردم هستند که کشور رو در این روزهای سخت حفظ کرده اند با آنان نباید مانند رعیت های زمان سلاطین قاجار برخورد کرد.
@Persiansoldier7 اردیبهشت 1405من گزینه پرو واسم اومده ولی زورم مییاد یک ساله از پیش بخرم.سه ماهه بود بازهم یک چیزی.دو و نیم نیست. یک و ۹۸۰ که با مالیات دو و صد
@AliMe8 اردیبهشت 1405تعليقًا علىتا پرواز های کشوری باز شوند همه افرادی که کسب و کار آنلاین دارند از این کشور می روند
@Zahediiii8 اردیبهشت 1405تعليقًا علىخدااااااا لعنتتون کنه یه روز فیلتر ، دوماه قطع ، بعدش طبقاتییییی خدااااااا لعنتتون کنهههههههه
@user1774451836509 اردیبهشت 1405تعليقًا علىمتوجه نشدم!اینها که همه سرویس ها و سایت های داخلی هستند و در دسترس عموم.این تعدیل نیروها چه ربطی به قطعیه اینترنت بین الملل دارند؟!
@Doustdar_Velayat10 اردیبهشت 1405تعليقًا علىاتاق عجیب بازرگانی ایران
اتاق بازرگانی یکیاز اولین تشکلهای ظاهرا صنفیست که بهبیانی شکلکیری آن به پیشاز پیدایش مجلس شورای ملی باز میگردد.بیانیه (فرمان) مشروطه اولین بار در حیاط منزل امینالضرب برای بازاریان خوانده میشود و حاضرین آنرا مورد تایید و حمایت قرار میدهند.إظهار هذا الموضوع