میدانید چرا سانت به سانت تپه علیالطاهر را اینطور میپاید و علی رغم آتش بس جنایت میکند و جوانان رعنا، عباسهای شیعه را اینچنین نفر به نفر به خون میکشد؟مبارزان حزب الله را در تونلی در تپه محاصره کرده. علی رغم بند یک مثلا تفاهمنامه و امتیازات ما نه تنها عقب نشینی نکرده بلکه با آتش مدام میخواهد بچهها را آنجا یا از تشنگی هلاک کند و یا مستقیم بزند.هر نیروی هم که برای کمک میرود میزند. در کربلایی نبطیه. در جایی که نه در طی جنگ، نه در طی آتش بس، طی همان هفته امضای مثلاً توافق پایان جنگ در آن پیشروی و بچه ها را محاصره کرد.@Navasantv