زیاد نباید به چین اعتماد کرد حالا این چینی ها رو فرشته نکنید بهترین چیز در هر مساله ای اتکا به داخل و تمام دم روحانی و دولت های قبلی گرم
@user170910131485742503421 اردیبهشت 1405Replying toزیاد نباید به چین اعتماد کرد حالا این چینی ها رو فرشته نکنید بهترین چیز در هر مساله ای اتکا به داخل و تمام دم روحانی و دولت های قبلی گرم
@Free_thought21 اردیبهشت 1405آقای اژه ای عزیزخواهشمندیم برای ترک فعل های آقایون غربزده اعلام جرم و محاکمه و مجازات لازم و بازدارنده برای آیندگان در نظر بگیرید.تا هر وقت کسی هوس ریاست جمهوری یا مدیریتی رو در کشور کرد فقط منافع و حقوق و قدرتشو نبینه و کوتاهی هاش رو هم قابل پیگرد و مجازات ببینه تا هوس بیخود نکنه.ماهی.آب.تازه
@user170910099307852889621 اردیبهشت 1405Replying toجالب تر اینجاست که دولت سوم روحانی قرار اوضاع رو درست کنه
@dooste_khoob21 اردیبهشت 1405چقدر انتخاب مردم در سال ۹۶ بد بود.شهید رئیسی رو بذاریم کنار و به همچین آدمی رای بدیم.سالهاست داریم چوب اون رای غلط رو میخوریم.
@Victor_from_God21 اردیبهشت 1405Replying toهر چی از خیانت روحانی و دارو دستش گقته بشه کمه ولی کو برخورد درست و حسابی با این ....
@user17774963902121 اردیبهشت 1405Replying toمتاسفانه در جمهوری اسلامی خیانتکار کله گنده محاکمه نمیشه
@user17080357296321 اردیبهشت 1405Replying toروحانی با این همه مستندات که باعث نابودی چرخه امنیت و اقتصاد شد نباید برای پاسخگویی محاکمه بشه ؟؟ البته در وقت خودش
@EdalatSakht21 اردیبهشت 1405Replying toیعنی صاحب داشت این مملکت؛اون صحبت های صیف رو کسی گوش داد میاورد رو در رو میکرد ؛ اگر راست بود روحانی رو گردن باید زد و تعدادی از کابینشو و اگر دروغ بود هم صیف رو گردن بزنن
@poyan136921 اردیبهشت 1405Replying to🔴متاسفانه در این زمینه همواره منافع ملی قربانی منافع شخصی برخی یقه سفید و رانت خوار شدنه فقط شبکه پرداخت چین🔻حتی بدلیل از بین رفتن رانت صرافی ها و تراستی های خاص وابسته به درهم🔻شبکه پرداخت امن روسیه هم هیچ وقت استفاده نشد.قوه قضاییه محترم گردنه دزدی اقتصادی همینجاست
@Masoumeh7321 اردیبهشت 1405Replying toهمیشه سوال بودچرا باید با دشمن مذاکره کنیمامروز تومستنددیدم بلههههههسرمنشا اینا ،از دولت رفسنجانی شروع شده،و همه این سالها ،رهبر شهیدمون ،از دست این غربرگراهای عبرت نگیر ،چه ها که نکشیده ،واقعا تاسف هم برای اینا کمه
@Masoumeh7321 اردیبهشت 1405Replying toاین کشوربعدجنگ تو دوران ریاست جمهوری اصلاح طلبان سخت ترین روزهارو داشته دوره رفسنجانی،خاتمی،روحانی و گل سرسبدشون پزشکیان .با استعدادتر از این دولت وجودنداره که عرض یه سال ،دوبار جنگمیشه،همه شخصیتهای مهم نظامی و سیاسی وازهمه مهمتر رهبر ،شهید میشن!!
@Power_Progress_Pride21 اردیبهشت 1405خب روحانی انجام نداد خیلی بد، ولی چرا بعدش انجام ندادید؟ اینکه بعدا "سختتر" شد بیشتر بهانه یا توجیه است.
@Masoumeh7321 اردیبهشت 1405Replying toاین کشوربعدجنگ تو دوران ریاست جمهوری اصلاح طلبان سخت ترین روزهارو داشته دوره رفسنجانی،خاتمی،روحانی و گل سرسبدشون پزشکیان .با استعدادتر از این دولت وجودنداره که عرض یه سال ،دوبار جنگمیشه،همه شخصیتهای مهم نظامی و سیاسی وازهمه مهمتر رهبر ،شهید میشن!!
@Vatan_Doost21 اردیبهشت 1405دولت جوان عالم علممحور شجاع مستقل از جریانات اقتصادی احزاببا توکل به خدا انقلابی مملکت ببره جلوتاکی چوب ندانم کاری چپ و راست به تن ملت بشینه
@hodhod21 اردیبهشت 1405Replying toاتحاد با شرق وقتی غرب استقلال ما را نمیپذیرد بهتر از تنها ماندن در نظام بین الملل است ولی نه به هر قیمتی!تنها سالی ۲۵ میلیارد سرمایه گذاری در ایران در قامت کشور تاثیرگذاری مثل ایران نیست.ما چه اصول گرا چه اصلاح طلب نباید چون نتوانستهایم با غرب ببندیم کشور را تا سالها به ثمن بخش به چین بفروشیم.
@user170910058874775567521 اردیبهشت 1405Replying toشروع شد دوباره روحانی فلان بود شهیدرییسی فرشته، همینچین و روس رفیق و شفیق قطعنامهها شورای امنیت رو تایید کردن که برجام برای رفع گندکاری تندروها و اعتماد بیجا به این دوستان خارجی شکل گرفت دولت شهید رییسی در پی زمستان سخت اروپا هم بود چای دبش یک طرف ،از طرفی 11 میلیارد دلار از قلم افتادگی اقتصادش
@asadinia21 اردیبهشت 1405Replying toهمه بدی ها در دولت روحانی رخ داد و همه خوبی ها در دولت سیزدهم...این خلاصه حرف کسانی است که این وضعیت رو درست کردن...نمیدونم وضعیت خوبی است یا بد...بستگی داره در چه وضعیتی باشی
@Mehdihassani21 اردیبهشت 1405Replying toلعنت خدا بر افراد جاهل و نادانکسیکه کمترین سواد تاریخی و سیاسی داشته باشد هیچوقت و هیچگاه رشد و تعالی مملکت رو به دوستی با اجنبی استعمارگر گره نمی زد دولت روحانی دولت جهل و نادانی و عوام فریبی بود و متاسفانه جماعت جاهلی که چشم و گوش بسته حامی آن بودند