۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار آلایندگی پروژه کانال دوگنبدان را کلید زد

شهردار دوگنبدان گفت: عملیات اجرایی پروژه کانال هدایت آب‌های سطحی در ضلع جنوبی محله سادات دوگنبدان با اعتباری بالغ بر ۲۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی آغاز شد.
رضا قشقایی، ظهر یکشنبه ۷ تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: پروژه کانال هدایت آب‌های سطحی در ضلع جنوبی محله سادات دوگنبدان در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و پاسخ به مطالبات شهروندان تعریف و عملیاتی شده است و تأمین مالی آن نیز از محل اعتبارات آلایندگی صورت‌گرفته است.وی با اشاره به نقش حیاتی مدیریت آب‌های سطحی در کاهش مخاطرات شهری افزود: اجرای این کانال تأثیر چشمگیری در هدایت روان آب‌ها، کاهش آب‌گرفتگی معابر و پیشگیری از خسارت‌های احتمالی به منازل و تأسیسات شهری، به‌ویژه در فصول بارندگی، خواهد داشت.شهردار دوگنبدان تصریح کرد: ارتقای سطح خدمات‌رسانی و بهبود کیفیت زندگی شهروندان در تمامی محلات از اولویت‌های مدیریت شهری است، قشقایی خاطرنشان کرد: پروژه کانال تربیت‌معلم در ضلع جنوبی محله سادات نیز در همین چارچوب تعریف شده و عملیات اجرایی آن آغاز گردیده است. وی توسعه متوازن شهری را یکی از اهداف اصلی دانست و تصریح کرد: تلاش داریم با بهره‌گیری بهینه از منابع و اعتبارات موجود، پروژه‌های عمرانی و زیرساختی را در نقاط مختلف دوگنبدان با سرعت و کیفیت مطلوب پیش ببریم تا موجبات افزایش رضایتمندی شهروندان فراهم شود.شهردار دوگنبدان با تأکید بر عزم جدی شهرداری برای پیگیری مستمر طرح‌های عمرانی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل این پروژه، گامی مؤثر در رفع مشکلات ناشی از تجمع آب‌های سطحی در محله سادات برداشته شود و شاهد بهبود محسوس شرایط معابر و تأسیسات شهری در این منطقه باشیم.
11:40 - 7 تیر 1405

0 بازدید