ضمن تشکر. هر سال اتش میگیرید و هرسال همین مشکل، ایا قرار نیست با عامل برخورد کنید؟! فکر کنم حداقل 8 سال یا بیشتر که هر سال اتش میزن بیابون و هرجا که دوست دارن! وقتی برخوردی نباشه،اونا ادامه میدن.اما وقتی برخورد سفت و سخت بشه، دیگه کسی جرعت نمی کنه، چنین غلط بکنی و کلی خسارت به محیط زیست و مردم بزنه