28 خرداد 1405

آتش‌سوزی در ارتفاعات گچساران کنترل شد

فرماندار گچساران از کنترل آتش‌سوزی در ارتفاعات روستای گناوه خبر داد و گفت: هم‌اکنون آتش‌سوزی به‌صورت نقطه‌ای و لکه‌ای در برخی مناطق وجود دارد که نیروها در حال اطفای آنها هستند.
ضمن تشکر. هر سال اتش میگیرید و هرسال همین مشکل، ایا قرار نیست با عامل برخورد کنید؟! فکر کنم حداقل 8 سال یا بیشتر که هر سال اتش میزن بیابون و هرجا که دوست دارن! وقتی برخوردی نباشه،اونا ادامه میدن.اما وقتی برخورد سفت و سخت بشه، دیگه کسی جرعت نمی کنه، چنین غلط بکنی و کلی خسارت به محیط زیست و مردم بزنه
18:55 - 28 خرداد 1405

25 بازدید