انیمه‌ای از ۱۸ دی ۱۴۰۴ تهران

٤٤ MB
برای دیدن ویدیوهای بعدی ‎‎@Multimedia را دنبال کنید 🎬
20:16 - 7 بهمن 1404



97 الإجابة

@user1707967201357 بهمن 1404
تعليقًا على
کار خوب رسانه ای

‌حسین کاظمی‌ صورة الملف الشخصي
@user1769169161657 بهمن 1404
تعليقًا على
این انیمه رو یک ژاپنی ساخته که درکش از برخی مدعیان فارسی زبان بیشتر است

‌علی تهرانی‌ صورة الملف الشخصي
@Alitehrani7 بهمن 1404
تعليقًا على
‌علی تهرانی‌ صورة الملف الشخصي
علی تهرانی

@Alitehrani  •  7 بهمن 1404

مطالبه اقدام فوری دولت برای جلوگیری از گرانی خودرو
يطلب

مطالبه اقدام فوری دولت برای جلوگیری از گرانی خودرو

جناب آقای پزشکیان هنوز یک ماه از اعتراضات مردم که به گفته شما و سایر سران سه قوه، اعتراضی به‌حق بود و متأسفانه به اغتشاش کشیده شد، نگذشته است که ایران‌خودرو برای سومین بار در طول یک سال، قیمت خودروهای تولیدی خود را افزایش داده است. مگر شما نگفتید صدای اعتراض مردم را شنیده‌اید؟ آیا این شیوه رسیدگی به اعتراضات و مطالبات اقتصادی مردم است؟

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور

1000
10٬000

@gh97k027 بهمن 1404
تعليقًا على
کاش در تمام دنیا نشر پیدا کنهکار خوبی بود

‌علی اصغر محققی‌ صورة الملف الشخصي
@Agrimah7 بهمن 1404
تعليقًا على
بسیار عالی وبایک روایت قوی

@Meghdadioun7 بهمن 1404
تعليقًا على
آفرینننن

@fibonachi7 بهمن 1404
تعليقًا على
ما باید خیلی از این انیمه ها بسازیم .. ولی جلوی این گرونی های لحظه ای رو هم بگیرید..

@binam17 بهمن 1404
تعليقًا على
عالی بود ولی کاشکی با افتر افکت باگ هاشو رفع میکرد،مثل متنها و بعضی جاها سپر ها چپه بود و همچنین سخن آخر پلیس فارسی میبود و بعضی از نشان های لباسا کم میشد مرسوم تر از مثل ایران میشد🙏خدا قوت

@binam17 بهمن 1404
تعليقًا على
اگر ماهم اینترنت داشته باشیم میتونیم همچین انیمه ای تولید کنیم من لایسنس بنانا ،وئو ۳،kling رو هواست😭.پس دیدید اینترنت مشکل نیست.الان بعضی هنوز میخوان هوش مصنوعی ملی بسازن😂#اعتراض

‌Faez.ahm‌ صورة الملف الشخصي
@Ahmad807 بهمن 1404
تعليقًا على
اینارو بگیرید و عفو نکنید اینا باید تقاص خون مردم رو پس بدن

‌Salim‌ صورة الملف الشخصي
@Naser_almahdi7 بهمن 1404
تعليقًا على
خدا وکیلی قشنگ بود. روز به روزم علاقم به هوش مصنوعی بیشتر میشه. حیف.... 😑

@Azadikhakh7 بهمن 1404
تعليقًا على
زیبا و تامل برانگیز ...

@MirMehrad7 بهمن 1404
تعليقًا على
بی نظیر بود....فارس بجای این همه لشکر پرت و پلا بنویس،ده تا جوون که خوراک شون ساختن این هاست .... بسازند....هم اونا تو مغز مردم کمتر آزار میدن ...و هم اینکه به جای اینکه ۴ نفر حس بدشون تشدید و نفرت بشه و دفع حداکثری ....بجاش با اینها میتونی جذب کنی...

‌دانیال کهزادیان‌ صورة الملف الشخصي
@Danialkohzadi7 بهمن 1404
تعليقًا على
شوخی میکنی‌ دیگه ؟ انیمه ؟ ژاپنی ؟ بعید میدونم یک کاربر ژاپنی عینا روایت صداوسیما رو با این کیفیت افتصاح خلق کرده باشه. خودمون با gpt ساختیم دیگه اقا مخاطب رو احمق فرض نکنید

‌حسین کاظمی‌ صورة الملف الشخصي
@user1769169161657 بهمن 1404
تعليقًا على
خطاب به کاربر بالاییهمینو بگوخوراک فکری تون اینستاگرام تامین می‌کنه:)

‌آرام‌ صورة الملف الشخصي
@Aramm7 بهمن 1404
تعليقًا على
تمام جنایات نمایش داده شده متاسفانه اتفاق افتاد.فقط آن دختر خردسال هم شهید شد.#ملینا

@soma1107 بهمن 1404
تعليقًا على
کار بسیار خوبی است باید بیشتر کار شود. اجرکم عندالله