کار خوب رسانه ای
@user1769169161657 بهمن 1404در پاسخ بهاین انیمه رو یک ژاپنی ساخته که درکش از برخی مدعیان فارسی زبان بیشتر است
@Alitehrani7 بهمن 1404در پاسخ بهمطالبه اقدام فوری دولت برای جلوگیری از گرانی خودرومطالبهمطالبه اقدام فوری دولت برای جلوگیری از گرانی خودرو
جناب آقای پزشکیان هنوز یک ماه از اعتراضات مردم که به گفته شما و سایر سران سه قوه، اعتراضی بهحق بود و متأسفانه به اغتشاش کشیده شد، نگذشته است که ایرانخودرو برای سومین بار در طول یک سال، قیمت خودروهای تولیدی خود را افزایش داده است. مگر شما نگفتید صدای اعتراض مردم را شنیدهاید؟ آیا این شیوه رسیدگی به اعتراضات و مطالبات اقتصادی مردم است؟
دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@fibonachi7 بهمن 1404در پاسخ بهما باید خیلی از این انیمه ها بسازیم .. ولی جلوی این گرونی های لحظه ای رو هم بگیرید..
@binam17 بهمن 1404در پاسخ بهعالی بود ولی کاشکی با افتر افکت باگ هاشو رفع میکرد،مثل متنها و بعضی جاها سپر ها چپه بود و همچنین سخن آخر پلیس فارسی میبود و بعضی از نشان های لباسا کم میشد مرسوم تر از مثل ایران میشد🙏خدا قوت
@Naser_almahdi7 بهمن 1404در پاسخ بهخدا وکیلی قشنگ بود. روز به روزم علاقم به هوش مصنوعی بیشتر میشه. حیف.... 😑
@MirMehrad7 بهمن 1404در پاسخ بهبی نظیر بود....فارس بجای این همه لشکر پرت و پلا بنویس،ده تا جوون که خوراک شون ساختن این هاست .... بسازند....هم اونا تو مغز مردم کمتر آزار میدن ...و هم اینکه به جای اینکه ۴ نفر حس بدشون تشدید و نفرت بشه و دفع حداکثری ....بجاش با اینها میتونی جذب کنی...
@Danialkohzadi7 بهمن 1404در پاسخ بهشوخی میکنی دیگه ؟ انیمه ؟ ژاپنی ؟ بعید میدونم یک کاربر ژاپنی عینا روایت صداوسیما رو با این کیفیت افتصاح خلق کرده باشه. خودمون با gpt ساختیم دیگه اقا مخاطب رو احمق فرض نکنید
@user1769169161657 بهمن 1404در پاسخ بهخطاب به کاربر بالاییهمینو بگوخوراک فکری تون اینستاگرام تامین میکنه:)