انیمه‌ای از ۱۸ دی ۱۴۰۴ تهران

۴۴ MB
برای دیدن ویدیوهای بعدی ‎‎@Multimedia را دنبال کنید 🎬
20:16 - 7 بهمن 1404
ویدئو




97 پاسخ

@user1707967201357 بهمن 1404
در پاسخ به
کار خوب رسانه ای

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@user1769169161657 بهمن 1404
در پاسخ به
این انیمه رو یک ژاپنی ساخته که درکش از برخی مدعیان فارسی زبان بیشتر است

تصویر نمایه‌ی ‌علی تهرانی‌
@Alitehrani7 بهمن 1404
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌علی تهرانی‌
علی تهرانی

@Alitehrani  •  7 بهمن 1404

مطالبه اقدام فوری دولت برای جلوگیری از گرانی خودرو
مطالبه

مطالبه اقدام فوری دولت برای جلوگیری از گرانی خودرو

جناب آقای پزشکیان هنوز یک ماه از اعتراضات مردم که به گفته شما و سایر سران سه قوه، اعتراضی به‌حق بود و متأسفانه به اغتشاش کشیده شد، نگذشته است که ایران‌خودرو برای سومین بار در طول یک سال، قیمت خودروهای تولیدی خود را افزایش داده است. مگر شما نگفتید صدای اعتراض مردم را شنیده‌اید؟ آیا این شیوه رسیدگی به اعتراضات و مطالبات اقتصادی مردم است؟

دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@gh97k027 بهمن 1404
در پاسخ به
کاش در تمام دنیا نشر پیدا کنهکار خوبی بود

تصویر نمایه‌ی ‌علی اصغر محققی‌
@Agrimah7 بهمن 1404
در پاسخ به
بسیار عالی وبایک روایت قوی

@Meghdadioun7 بهمن 1404
در پاسخ به
آفرینننن

@fibonachi7 بهمن 1404
در پاسخ به
ما باید خیلی از این انیمه ها بسازیم .. ولی جلوی این گرونی های لحظه ای رو هم بگیرید..

@binam17 بهمن 1404
در پاسخ به
عالی بود ولی کاشکی با افتر افکت باگ هاشو رفع میکرد،مثل متنها و بعضی جاها سپر ها چپه بود و همچنین سخن آخر پلیس فارسی میبود و بعضی از نشان های لباسا کم میشد مرسوم تر از مثل ایران میشد🙏خدا قوت

@binam17 بهمن 1404
در پاسخ به
اگر ماهم اینترنت داشته باشیم میتونیم همچین انیمه ای تولید کنیم من لایسنس بنانا ،وئو ۳،kling رو هواست😭.پس دیدید اینترنت مشکل نیست.الان بعضی هنوز میخوان هوش مصنوعی ملی بسازن😂#اعتراض

تصویر نمایه‌ی ‌Faez.ahm‌
@Ahmad807 بهمن 1404
در پاسخ به
اینارو بگیرید و عفو نکنید اینا باید تقاص خون مردم رو پس بدن

تصویر نمایه‌ی ‌Salim‌
@Naser_almahdi7 بهمن 1404
در پاسخ به
خدا وکیلی قشنگ بود. روز به روزم علاقم به هوش مصنوعی بیشتر میشه. حیف.... 😑

@Azadikhakh7 بهمن 1404
در پاسخ به
زیبا و تامل برانگیز ...

@MirMehrad7 بهمن 1404
در پاسخ به
بی نظیر بود....فارس بجای این همه لشکر پرت و پلا بنویس،ده تا جوون که خوراک شون ساختن این هاست .... بسازند....هم اونا تو مغز مردم کمتر آزار میدن ...و هم اینکه به جای اینکه ۴ نفر حس بدشون تشدید و نفرت بشه و دفع حداکثری ....بجاش با اینها میتونی جذب کنی...

تصویر نمایه‌ی ‌دانیال کهزادیان‌
@Danialkohzadi7 بهمن 1404
در پاسخ به
شوخی میکنی‌ دیگه ؟ انیمه ؟ ژاپنی ؟ بعید میدونم یک کاربر ژاپنی عینا روایت صداوسیما رو با این کیفیت افتصاح خلق کرده باشه. خودمون با gpt ساختیم دیگه اقا مخاطب رو احمق فرض نکنید

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@user1769169161657 بهمن 1404
در پاسخ به
خطاب به کاربر بالاییهمینو بگوخوراک فکری تون اینستاگرام تامین می‌کنه:)

تصویر نمایه‌ی ‌آرام‌
@Aramm7 بهمن 1404
در پاسخ به
تمام جنایات نمایش داده شده متاسفانه اتفاق افتاد.فقط آن دختر خردسال هم شهید شد.#ملینا

@soma1107 بهمن 1404
در پاسخ به
کار بسیار خوبی است باید بیشتر کار شود. اجرکم عندالله