بیغم رسما سرمربی جدید گهرزمین سیرجان شد

حمید بیغم سرمربی فصل پیش فولاد زرند سکان هدایت گهرزمین سیرجان را در فصل جدید لیگ برتر بر عهده خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حمید بیغم از مربیان نام آشنا و با کارنامه فوتسال پس از انجام مذاکره با مدیران باشگاه گهرزمین سیرجان و توافق با مدیران این باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم گهرزمین برای فصل جدید لیگ برتر معرفی شد.بیغم سابقه هدایت فولاد زرند را در فصل گذشته در کارنامه دارد، و در رقابتهای فصل جدید بر روی نیمکت گهرزمین می‌نشیند.
اما در تازه‌ترین خبرها از نقل‌وانتقالات این باشگاه حکایت از جذب بهروز عظیمی، باقر محمدی، مهدی مهدیخانی و سجاد یوسف خواه دارد که در این فصل به جمع شاگردان بیغم پیوسته‌اند.همچنین حسین طیبی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور، امیرحسین غلامی و حسین سبزی نیز قرارداد خود را با گهرزمین سیرجان تمدید کرده بودند.#فوتسال#باشگاه_گهرزمین_سیرجان #حمید_بیغم#حسین_طیبی#ورزش_استانی
20:48 - 25 اردیبهشت 1405

1 بازنشر
15٫1k بازدید