خوب ایستگاه ملت رو گرفتید رحمت خدا بر مرحوم شهید رئیس رئیسی که برای مردم تلاش می کرد .کافیه امار تولید خودرو سازها رو بین سالهای گذشته نگاه کنید تا متوجه شوید مافیای خودرو و حامیان و عمله های اونها چه کسانی هستند .از ماست که بر ماست
@Hmaqsoudi29 بهمن 1404تعليقًا علىخوب ایستگاه ملت رو گرفتید رحمت خدا بر مرحوم شهید رئیس رئیسی که برای مردم تلاش می کرد .کافیه امار تولید خودرو سازها رو بین سالهای گذشته نگاه کنید تا متوجه شوید مافیای خودرو و حامیان و عمله های اونها چه کسانی هستند .از ماست که بر ماست
@realsetare29 بهمن 1404تعليقًا علىپنج سال هر وقت نتایج میاد میزنه عدم برنده من که بعید میدونم واقعی باشه یا حداقلش مطمئنم تعداد ماشین واقعی نیست
@user170910004873762949729 بهمن 1404تعليقًا علىاین قرعه کشی ها یا دروغه یا پشتش پر از حقه بازی و کلک و پارتی بازیهمن چند ساله که ثبت نام می کنم یک بار هم برنده نشدم. اما همسایه ما هر بار توی قرعه کشی شرکت می کنه برنده میشه در حالی که شرط شرکت در این قرعه کشی ها عدم برنده شدن و تحویل گرفتن خودرو در چند سال گذشته است.پس خودروسازها فقط دروغ میگن
@a583129 بهمن 1404تعليقًا علىامام جعفرصادق (علیهالسلام)»:مَن ماتَ مِنكُم وَ هُوَ مُنتظِرٌ لِهذا الأََمرِ كان كَمَن هوُ مَعَ القائِمِ فی فُسطاطِه.هر کس از شما که در حال انتظار ظهور حضرت مهدی(علیهالسلام) از دنیا برود همچون کسی است که در خیمه و معیت آن حضرت در حال جهاد به سر میبرد. (بحار، ج ٥٢، ص
@Mehdiiranii29 بهمن 1404تعليقًا علىایرانخودرو سایپا... طوری سیستم راچیدندکه مردم توصف التماس بمونندالتماس التماس وبعداون چندنفرکه نامشون دراومدخوشحال میشن و فکرمیکنند ۷خان رو ردکردن...
@fibonachi29 بهمن 1404تعليقًا علىشما اگه عرضه داشتید همین خودروسازی رو سر وسامان بدید ۳۰ درصد نارضایتی جمعی رو میتونستید کم کنید از طرفیم برای جامعه یه امیدی میشد..ولی حیف
@user170910062065836108729 بهمن 1404تعليقًا علىقیمتو یه جوری بردن بالا که از این ۷میلیون نفر شرکت کننده ، فقط چند هزار نفر ، قدرت خرید دارن ولی مردم واسه سود ۱۰میلیونی فروش حواله هم شرکت میکنن و به این طریق به قیمت های جدید مشروعیت میدن و خودروساز میگه هنوز قیمتا مفتن که ۷میلیون صف نشستن
@user17683787584729 بهمن 1404تعليقًا علىاگه واردات با تعرفه صفر ازاد بشهمثل قدیم تحویل فوری میشه محصولات سایپا ، ایران خودرو
@user17684100702329 بهمن 1404٧/٠٠٠/٠٠٠ تن برای ۴٩/٠٠٠ خودرو با موعد تحویل چند ماهه و چند سالهیعنی هر ١۴٠ شرکت کننده ١ خودرو آخ وطن وای وطن وای وطنچه کردی آخوند با کشورم
@YounesZ29 بهمن 1404تعليقًا علىانشاءالله خدا این بنگاههای فاسد که لقمه توی خون ملت میزنن رو ریشهکن کنه
@user170910158670562509129 بهمن 1404تعليقًا علىخدایا انشالله بساط دزدی و فریبکاری و طمع هرچه زودتر از این سرزمین اسلامی برچیده بشه
@Adel_Shirazy29 بهمن 1404تعليقًا علىاین خبر اگر در هر کشور عادی دیگری منتشر میشد، نه در گروه اقتصادی، بلکه در بخش طنز یا تاریخ عجایب منتشر میشد. اعلام «نتایج قرعهکشی خودرو» در سال ۲۰۲۶ یعنی اعتراف رسمی به ناتوانی یک صنعت در ابتداییترین وظیفهاش: فروش محصول به مشتری. در حالی که در آلمان، ژاپن، کرهجنوبی یا حتی ترکیه، خودروساز برای …أظهر المزيد
@user17667431088430 بهمن 1404تعليقًا علىمگر قرار نبود قرعه کشی در کار نباشدمسخره کردیدواقعا خاک بر سر مسئولین بی کفایت
@user17524578172330 بهمن 1404تعليقًا علىخب همون سازوکاربلیت های بخت آزمایی زمان طاغوت رو به اسم اعانه ملی بازسازی کنید که هم خود دولت بهره مند بشه هم اقشارمحروم هم شانس یکشبه میلیاردر شدن رو پیدا کنند!!! مراجع چرا در مورد این حرام آشکار اعلام نظر نمیفرمایند؟! خاطرتون هست زمانی حتی پخش آگهی بازرگانی از صدا و سیما ممنوع بود؟
@user170909999440005957830 بهمن 1404تعليقًا علىحداقل مرد باشید بگید کل ظرفیت فروش نقدی فروختیم ، یه کارخانه هستیم با صد تا شاغل همه اسم نوشتن با خانواده هاشون اسم یکی در نیومده ، فروش نقدیم به از ما بهترون درگاه پرداخت میداد
@user170910050859664549130 بهمن 1404تعليقًا علىهنوز بعد از سال ۹۷ و قرعه کشی شدن این خودروسازها هنوز معلوم نیست. یکی از سال ۹۷ تاحالا توقرعه کشی اسمش در نیومده و یکی چندتا ماشین هم برده و فروخته و دستگاه قضایی و نظارتی .....در خواب هستن که شاید خودش عدالت برقرار بشه و اون کسی که از سال ۹۷ داره اسم مینویسه اسمش در بیاد.مردمان منتظر...