تروریستها ۲ بسیجی را در پاکدشت زنده زنده سوزاندند
دو بسیجی شهید در حادثهای تروریستی در مسجد سیدالشهداء (ع) پاکدشت، با اقدام برنامهریزیشده اغتشاشگران، زنده در آتش سوختند.نمایش گزارش
@aliamani23 دی 1404در پاسخ بهتروریستها ۲ بسیجی را در پاکدشت زنده زنده سوزاندند
دو بسیجی شهید در حادثهای تروریستی در مسجد سیدالشهداء (ع) پاکدشت، با اقدام برنامهریزیشده اغتشاشگران، زنده در آتش سوختند.نمایش گزارش
@user17682276503523 دی 1404در پاسخ بههمه کسانی که تاثیر داشتن باید مجازات بشن. اول از ضعیف تر ها شروع نکنید و قوی تر ها را بزارید برای بعد. واقعا اگه میخواید عدالت اجرا بشه یکبارم شده اول برید سراغ مجازات قوی تر ها
@user17635306807723 دی 1404چرا جامعه ما به درجه ای از خشونت رسیده که باید شاهد چنین فجایعی باشیم؟ آسیب شناسی نداره؟ اهل علم ریشه هاش رو بررسی کنند
@rahmanipour23 دی 1404در پاسخ بهارزش دلاری یارانه و کالابرگ پرداخت شودمطالبهارزش دلاری یارانه و کالابرگ پرداخت شود
با توجه به اینکه سالها است که باید از دلار فاصله میگرفتیم ولی دولتمردان همچنان بر آن اصرار دارند و خسارت های زیادی از دلاری بودن اقتصاد در زندگی عموم جامعه دیده ایم لطفاً دولت یارانه و کالابرگ را به دلار محاسبه کند و به نرخ روز دهد این امر حداقل ۲ دستاورد مهم دارد ۱. کاهش فشار اقتصادی به مردم با نواسانات دلار ۲. سعی در کنترل قیمت دلار توسط دولت و خروج از وابستگی به دلار
دولت و مجلس و مردم
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user1768287506223 دی 1404در پاسخ بهخدا لعنت کند اشوبگران را به حدی بیشرفی را در کف خیابان از خود بجای گذاشتند که خجالت میکشیم از ایرانی بودن این کفتارها،قوه قضاییه باید حساب معترضین را با آشوب گران جدا کند و اشوب گران را در همان محلی که آشوب کردند و خون بیگناه ریختند،مجازات حد اجرا کند
@mnorouzi23 دی 1404در پاسخ بهمسببین اصلی اعتراضات همتی و مدنی زاده اند با گرانی دلار باعث بی ارزش شدن پول ملی شدند و مردم را به نظام بد بین کردنند . خدا لعنتشون کنه
@farhat11023 دی 1404در پاسخ بهآنها می آیند و در خانه ایرانیان می خواهند ایرانیان را بترسانند زهی خیال باطل... ایرانیان از قدرت و پیشرفت خود حتما پاسداری می کنند و نه فقط در خانه خود بلکه در خانه اشغال شده فلسطینیان هم از یهود متجاوز نمی ترسند و این ددان خونخوار را به طو-یله هایشان باز می گردانند.
@user17682330998223 دی 1404در پاسخ بههمش زیر سر این سلبریتی هاستبه نظرم جرم کسی که تشویق به خرابکاری میکنه کمتر از خرابکار نیستمام پیج های سلبریتی ها و کسانی را که تشویق به خرابکاری کردن ببندید، خود شخص را هم محاکمه کنین، حتی خسارت مالی هم بگیریدوقتی با دوتا اظهار پشیمانی، ولشون میکنین، مشخصه دوباره ادامه میدنقدرت تخریب یه توئیت یا…نمایش بیشتر
@user17635306807723 دی 1404در پاسخ بهاینترنت را به گروگان گرفتند، تبادل پیام برای تجارت خارجی، دسترسی به بازارهای مالی برای معامله گران و اطلاع از نرخ های جهانی، استفاده کنندگان از هوش مصنوعی برای ویراستاری، عقد قرارداد، تنظیم لوایح، طراحی، دسترسی به خدمات نرم افزاری خارجی و پژوهش و ثبت اختراع بین المللی و منابع آموزشی و ارتباطات و خیل…نمایش بیشتر
@Fgsfs23 دی 1404در پاسخ بهفریادرسی میآیدامیرالمؤمنین علی عليه السلام: ما اشتَدَّ ضِيقٌ إلاّ قَرَّبَ اللّهُ فَرَجَهُ هيچ سختى و مشكلى شدّت نگرفت، مگر اين كه خداوند گشايش آن را نزديك ساخت🇮🇷♥️غررالحكم حدیث9566۱۸ MBنمایش گزارش
@keshvar23 دی 1404در پاسخ بهباسلام خدمت هموطنان گرامی ، به شدت به حمایت شما نیاز داریم در این کارزار 👇👇🇮🇷جهت حفظ انسجام ملی 🌿حمایت کنید 👇👇👇https://farsnews.ir/keshvar/1768210163595437701 یاعلیبرداشتن سایه شبکههای ماهوارهای معاند از کشورمطالبهبرداشتن سایه شبکههای ماهوارهای معاند از کشور
سلام و احترام؛ رهبر انقلاب بارها به تقویت و پایدار نگهداشتن انسجام شکلگرفته در کشور تأکید داشتهاند و ما باید طبق گفته ایشان، انسجام را حفظ کنیم. اما همگی مطلعیم که موانع بزرگی روبروی ما قرار گرفته است؛ از جمله شبکههای معاند. این شبکهها توسط ماهوارههای داخل منزل به ما میرسد و آسیب فراوانی به انسجام ملی وارد میکنند. قانونی در سال ۱۳۷۳ تصویب شده است اما متأسفانه عملیاتی نشده است. از رؤسای محترم سه قوه درخواست داریم با طراحی، تصویب و اجرای قانونی که داشتن ماهواره را جرم محسوب و جریمه کند، موافقت کنند. شبکههای معاندی که توسط ماهوارهها به ما میرسند، همان شبکههایی هستند که در سال ۱۴۰۱ ، در جریان دفاع مقدس ۱۲ روزه و اتفاقاتی از ۱۸ اُم دی ماه رخ داد ، قصد براندازی حکومت را داشتند و همواره ضد ایران بودهاند. آیا ما باید آزادانه صدا و تصویر دشمنان خود را در خانه و کشور خود داشته باشیم؟ با تشکر؛ عضو کوچک حزب تمدن نوین اسلامی
شورای سران قوا، رئیس جمهور، رئیس مجلس، قوه قضائیه، رئیس قوه قضائیه
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئولنمایش گزارش
@user170910162469595855323 دی 1404در پاسخ بهبا تحریک کنندگان به کشتن و قاتلان این مردم نجیب مدارا کردن کافیه
@Ansari868623 دی 1404در پاسخ بهمساله اینجاست که مجازات های قوه قضاییه برای قاتلین یا تخریبگران معمولا بازدارنده نیست. و جریمه های نقدی با تومان بر حسب دلار سی سال پیش تعریف شده اند.مثلا بهتره تمام قاتلین گروهی که به قصد کشت ضربه می زنند کشته بشوند اگر قاتلین ارمان علیوردی و روح ا.. عجمیان قصاص شده بودند شاید الان بسیاری از شه…نمایش بیشتر
@user170910115271563177323 دی 1404در پاسخ بهفقط اعدام کافی نیست تمام اموال پهلوی و سلبریتی های حامی شورش باید از مراجع حقوقی داخلی و خارجی ،جهت جبران خسارات اقتصادی باید مصادره شود ، و فضای مجازی یله و رها و پایگاه های شورش یعنی ،کافه ها باید تحت نظر ات باشند اخه کدوم کشور احمقی افکار جوانان و مردم خودرا دست دشمن ش می سپارد مگر آمریکا و ار…نمایش بیشتر
@Uu1ir23 دی 1404در پاسخ بهکافه ها، محل هماهنگی اغتشاشگران
مطالبهاشد مجازات برای کافههای حامی اغتشاشات
گزارشات رسمی و غیررسمی، حاکی از هماهنگی مزدوران دشمن با دریافت ساعتی دلار در محل «کافه ها برای اقدام علیه امنیت ملی» میباشد. از اسامی برخی کافههای هنجارشکن (کافه ساعدینیا و وریا غفوری) که بگذریم. تعدد و رشد ویروسی کافهها در شهرهای ایران اسلامی شما را به تعجب وا نداشته؟ دقیقا سناریویی که زمان پهلوی برای ترویج سبک زندگی غربی(کلاه شاپو و..) پیاده شد. بی شک این مکانها، با عدم نظارت کافی نهادها مرکز فساد و مرکز هماهنگی اغتشاشگران و طرفداران پهلوی است. قاطبه مردم در رسانهها، صدور احکام بازدارنده و شجاعانه نظیر اشد مجازات/ بازداشت / مصادره اموال/ تخریب کافه و... به علت اقدام علیه امنیت ملی ، همنوایی با ضد انقلاب ، تحریک مردم به براندازی و ترویج سبک زندگی دشمن را خواستار شدند. اکنون نوبت هنرنمایی مسئولین قضایی است.
دادستانی کل کشور، ستاد کل نیروهای مسلح
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Behzad_Behzadian23 دی 1404در پاسخ بهحمایت کنید:نیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنیدhttps://farsnews.ir/Behzad_Behzadian/1768167911970955237تجهیز نیروهای امنیت در بالاترین سطح جهانی
مطالبهنیروهای امنیت کشورمان را به بالاترین سطح تجهیزات نظامی مجهز کنید
با توجه به جنگ اغتشاش آشوبگران ملاحظه میشود نیروهای انتظامی و بسیج، از امکانات مناسب در شان و جایگاه محافظان امنیت برخوردار نیستند، یا اجازهی استفاده از تجهیزات را ندارد، از این رو، در چند روز گذشته متاسفانه شاهد شهادت مدافعانمان بودیم. لذا لازم است قدرت و جایگاه پلیس و بسیج ترمیم و افزایش پیدا کند. لازمه تصویب چند لایحهی حمایتی از پلیس و بسیج در مجلس، به صورت فوری و جدی ، احساس میشود
آقای قالیباف، آقای رادان
10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول50٬000پیگیری از صحن علنی مجلس