سرپرست جدید حراست فرمانداری دماوند معرفی شد
«امیر حیدریان» مدیر اداره حراست شهرداری دماوند، با حفظ سمت، به عنوان سرپرست اداره حراست فرمانداری شهرستان دماوند منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، ظهر امروز آیین معارفه سرپرست حراست فرمانداری شهرستان دماوند به ریاست اسماعیل حیدری آزاد، فرماندار دماوند و با حضور شاملو، معاون امور شهرستانهای دفتر حراست استان تهران، بخشداران و معاونین فرمانداری در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.امیر حیدریان با ۱۰ سال سابقه از مدیران حوزه حراست در شرق استان تهران به شمار میرود که در سالهای اخیر مسئولیت اداره حراست شهرداریهای دماوند و بومهن را بر عهده داشته و در حوزههای مختلف نظارتی، صیانت از سرمایههای انسانی و ارتقای امنیت اداری فعالیت کرده است.
فعالیت در حوزههای کارشناسی، فناوری اطلاعات وامور اجرایی در مرکز حراست وزارت کشور، مشاور شهردار و مسئول حراست شهرداری بومهن و مشاور شهردار و مسئول حراست شهرداری دماوند از دیگر سوابق حیدریان است.گفتنی است اداره حراست به عنوان یکی از بخشهای مهم و راهبردی دستگاههای اجرایی، نقش مؤثری در صیانت از منابع انسانی، حفظ سلامت اداری، ارتقای امنیت سازمانی و پشتیبانی از مأموریتهای دستگاههای اجرایی ایفا میکند.#دماوند #حراست #فرمانداری #صیانت_اداری 13:41 - 16 خرداد 1405