جناب حاجی بابایی .اون چفیه که انداختی خیلی خوبه اما اسم شما در نامه نماینده ها برای تحقق شروط رهبری ندیدیمرئیس بانک مرکزی خاوری دزد که فرار کرد کانادا هم چفیه مینداخت هاامیدوارم عملکردتون مثل ظاهرتون باشه . هر چه ظاهر انقلابی تر سنگینی وظیفه بیشتردرپناه خدا و صراط مستقیم استوار باشید ان شا الله