خدا تمام مؤمنین باشرف را حفظ کند
@user17091000160395331942 خرداد 1405در پاسخ بهیادش بخیر مهر91 استقبال از رهبری، پدرم که اون موقع هفتاد سالش بود هم رفت به خیابان تا به رهبری ادای احترام و ادای دین کنه. برای من خیلی عجیب بود چون تنها باری که پدرم برای یک مراسم [حکومتی] رفت خیابون همون روز بود.از اون روز "ارادت عجیب" بجنوردی ها به آقای خامنه ای و جمهوری اسلامی به همه ثابت شد.