پرچم‌ رو بگیر!

گوشه‌ای از عشق دانشجویان بجنورد به حریم وطن را ملاحظه می‌کنید.
۳ MB
15:26 - 1 خرداد 1405
دانشگاه
استان ها
خراسان شمالی

3 بازنشر2 واکنش
113٫9k بازدید



2 پاسخ

@user17091016340029257572 خرداد 1405
در پاسخ به
خدا تمام مؤمنین باشرف را حفظ کند

@user17091000160395331942 خرداد 1405
در پاسخ به
یادش بخیر مهر91 استقبال از رهبری، پدرم که اون موقع هفتاد سالش بود هم رفت به خیابان تا به رهبری ادای احترام و ادای دین کنه. برای من خیلی عجیب بود چون تنها باری که پدرم برای یک مراسم [حکومتی] رفت خیابون همون روز بود.از اون روز "ارادت عجیب" بجنوردی ها به آقای خامنه ای و جمهوری اسلامی به همه ثابت شد.