برخورد با مفسدین اقتصادی و الیگارشی های فاسد، تنها راه عبور ار بحران اقتصادی است که نتیجه آن بازگشت اعتماد جامعه رو به همراه دارد.خدا قوتاین گوی و این میدان
@EMAD1236 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبرخورد با مفسدین اقتصادی و الیگارشی های فاسد، تنها راه عبور ار بحران اقتصادی است که نتیجه آن بازگشت اعتماد جامعه رو به همراه دارد.خدا قوتاین گوی و این میدان
@heydarheydari6 اردیبهشت 1405در پاسخ به🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣احتمالا جوک میگن جناب سخنگوتو دادگاه ها که جز ناامیدی چیزی به مردم تزریق نمیشهسی تا پرونده داشتم همه تا هزار جور هزینه نکردم و نرفته دیوان عالی و تجدید نظر حکم درست نگرفتم بعد از کلی دوندگی و سر دوندنقوه قضائیه خودش یکی از عوامل اصلی این مشکلات و اغتشاشات و اعتراضات مردمه
@user17091003583282174956 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقای سخنگولطفاازدادگستری شروع کنندپرونده ای که بازدوبندوکلاهبرداری و.......سندگرفته شکایت کردیم ماروازاین شعبه به اون شعبه پاس میدن کاشکی اقایون کارموظفی روانجام بدن کارجهادی پیشکش
@Hekim_Kazimi_Avsar6 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبه نظر سیمکارت سفید موجب خلط شرایط خارج با داخل شده، پیشنهاد میکنم مسؤولین خدوم لااقل برای ساعاتی از اینترنت سیاهِ رعیتی استفاده فرمایند تا انشاالله سطح دغدغههای ایشان به سطح ما رعیت نزدیکتر شود...