ارتباط دادن این پدیدهها با اژدهای هفتسر جنگ بسیار نکته درستیه
@A_khosravi4 فروردین 1403تعليقًا علىارتباط دادن این پدیدهها با اژدهای هفتسر جنگ بسیار نکته درستیه
@Basirat4 فروردین 1403تعليقًا علىجنگ ترکیبی یعنی همین . حمله از زوایای مختلف برای از پا انداختن یک ملت .باید بشدت با این فتنه ها مقابله کرد و مجازات شدید براش قرار داد.
@user1708529542165 فروردین 1403تعليقًا علىیک جنگ ترکیبی پیچیده سال ها در ایران کار میکند فسادی یا فحشایی در گوشه ی مخفی رخ میدهدخبر فارس و گروهای رسانه ی در قالب دفاع انرادر جامعه پخش میکنند و به گوش همه میرساننومقام قضایی هم ندانسته بر علیه ان اقدام میکند و شبکه های برانداز بزرگ و سیاه میکنندو جامعه متشنج میشود تا کی بازی خوردن
@rezbba5 فروردین 1403تعليقًا علىچکارشون دارید این بندگان خدا را در این جنگل بی در پیکر دنیای مجازی .....فقط اگر یک مرکزی بود شبانه روز رصد می کرد و با دعوت ، احضار و اخطار(نه برخورد قضایی) با این اکانت های متخلف برخورد می کرد ۹۰ درصدجمع می کردند این بسات * را ویک جو روانی درست میشد که بابا جنگل نیست بلکه رصد می شودالان چی
@user1707851063755 فروردین 1403تعليقًا علىباید به شدت برخوردکرد،فضای مجازی هم باید رصدشود،اگه چهارتاازاین اشغالها را جمع کنین بقیه حساب کاردستشون میاد.مداراکردن هم معنی نداره،همش که نمیشه مداراکرد،همون اسلامی که رحیمه،همون اسلام مجازات هم میکنه،به خداکمکاری کنین دیگه نمیشه فرهنگ جامعه رو درست کرد.
@user17091015333295557875 فروردین 1403تعليقًا علىخوب چرا اینوبه مامیگید!این کشورنهادقضایی نداره چرا باهاش برخوردنمیکنند چون کشور را هرج ومرج گرفته وگرنه کسی که توروزروشن کلیپ میده وهزاران نفرمی بینند چه جور بازخواست نمیشه !چی بگیم الان نگارخرم فردکشف حجاب کرده تیم هاکی درجشن سال تحویل شبکه ۳ دیدم هنگ کردم چه جور به تیم ملی دعوت میشه چراومده شبکه۲
@user17091015333295557875 فروردین 1403تعليقًا علىنهادهای نظارتی بایدجلوی این کلیپهای خانه خراب کن رابگیرن نهادهای مربوطه یکباربرای همیشه تکلیف این ولنگاریهادرفضای مجازی رامشخص کنند بلیدقانونی تصویب کنندبرای کسانی که راحت درفضای مجازی ضد ارزشها وهنجارها کلیپ میسازندیابرعلیه مقدسات پست میزارن جریمه زندان ومحرومیت های اجتماعی عبرت آموز درنظربگیرند
@Mohsen65 فروردین 1403تعليقًا علىیکی از بازوان جنگ ترکیبی خود قوه قضاییه هست که به عادی سازی همه چی با عدم برخورد کمک میکنه
@H_Behnampour5 فروردین 1403تعليقًا علىخدا لعنتشون کنه. باید مطالبه عمومی صورت بگیره. باید به کدوم نهاد بگیم؟
@user1708089299445 فروردین 1403تعليقًا علىاین پسره که اسمش رو آوردین تمام دوربین مخفیاش ساختگیه.اکثرا هم میدونن اینو