بروجردی: «پاسخ ایران به نقض آتشبس فوری و جدی است»فرصت دادن به دشمن بدعهد، اشتباه بزرگ راهبردی استhttps://farsnews.ir/Msf4025748/1782635724331284572تنگه هرمز مهمترین اهرم فشار بر دشمن آمریکایی صهیونی
ایران هرگز نباید از فشارش بکاهد، توافق آمریکا نقشه ی یک راهبرد ۶۰ روزه، برای پُر کردن ذخایر استراتژیک نفت است.اعتراف ترامپ؛«اگر توافق نمیکردیم ذخایر استراتژیک نفت ۴ هفته دیگر تمام میشد»Show this thread
Replying toدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلابhttps://farsnews.ir/Mehrayin/1782320739893212765Demandدرخواست طرح سهفوریتی قانون مقابله با تهدید رهبر معظم انقلاب
امضاکنندگان مطالبه دارند که هرچه زودتر مجلس باید باز شود و بهصورت سهفوریتی قانونی تهدیدآمیز و بازدارنده در مورد تهدید و سوءقصد به جان رهبرمان تصویب کند. این از هر قانون دیگری برای مردم مبعوثشده مهمتر است. از جان و نان و تمام دنیایمان مهمتر است. قانونی تصویب کنید که در صورت تهدید امام عزیزمان، از تمام موافقتنامههای بینالمللی خارج میشویم، مگر اینکه تهدیدکننده را به ایران تحویل دهند. طبق فتوای صریح مراجع عظام شیعه، تهدید جان امام در حکم اعلان جنگ است و فرد تهدیدکننده محارب است. باید در مجلس تصویب شود که یا فرد تهدیدکننده تحویل ایران میشود یا با کشورش برخورد خواهد شد. باید تصویب شود هیچ توافق و تفاهمی با دولتهایی که در ریختن خون امام و فرماندهان و فرزندان ایران دست داشتند، نداریم تا تحویل مجرمین، عذرخواهی رسمی و پرداخت خونبهای بسیار سنگین. تصویب کنید که در صورت تعرض از هر کشوری به جان امام ما، خاک آن کشور متعلق به ایران خواهد بود و تمام مسئولین آن کشور در هر سطحی خونشان هدر است. همچنین است تمام افراد داخلی و مسئولینی که حتی سهواً در ریختهشدن خون امام و یا تهدید جان او مقصرند و باید محاکمه شوند. نمایندگان باغیرت مجلس باید این قانون را در اسرع وقت تصویب کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی
100Claim report1000Follow up from the relevant official
Replying toمتاسفانه ، در تولید گرانی ، همه با هم هماهنگ هستند ، اما در تعهدی که کردند، که قرار بود ، رقم کالا برگ با تورم افزایش یابد ، تقصیر را گردن هم انداخته و تا الان این افزایش ،اتفاق نیافتاده است. و این تاخیر باعث شده فروشندگان ، تولید کنندگان و واسطه ها از قبل آنرا پیشخور کنند.Demandلزوم جلوگیری از تأخیر در افزایش کالابرگ و پیشخور شدن آن توسط فروشندگان
همانگونه که دولت وعده داده بود، قرار بود در صورت افزایش تورم، مبلغ کالابرگ نیز متناسب با آن افزایش یابد. اما متأسفانه افزایش رقم کالابرگ بر اساس تورم با تأخیر مواجه شده و مسئولیت آن به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده میشود؛ در حالی که این دو نهاد نیز زیرمجموعه ساختار دولت هستند. در این میان، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان قیمتهای خود را از مدتها پیش افزایش دادهاند و همچنان بهصورت هفتگی و ماهانه بر قیمتها میافزایند. به بیان دیگر، افزایش احتمالی کالابرگ از مدتها قبل در بازار پیشخور شده و این روند همچنان ادامه دارد، اما هنوز خبری از تحقق وعده دولت نیست. این وضعیت تورم و گرانی که از سوی تصمیمگیران، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان به مردم تحمیل میشود، تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ انتظار میرود دولت هرچه سریعتر، بهجای طرح بهانهها، به عهدی که با مردم بسته است عمل کند و افزایش مبلغ کالابرگ را متناسب با تورم اجرایی سازد. هنوز به دولت اعتماد دارم و معتقدم مسئولان در تلاش برای بهبود وضعیت مردم و کشور هستند و انشاءالله این تلاشها به نتیجه مطلوب خواهد رسید اجرتان با خدا
دولت ، مجلس ، قوه قضائیه, شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده, سازمان های تعزیرات حکومتی و بازرسی, تولید کنندگان ، فروشندگان ، واسطه ها، دلال ها, کلیه تصمیم گیران و مسئولان کشور
0100Claim report
Replying toتعریف جدید از اتش بس، این بزن اون بزن ولی قرار اتش بس برقرار، الان دقیقا وضعیت چجوریه، وضعیت دوباره شده مثل بعداز جنگ دوازه روزه فقط فرقش اینه امریکا یک قرارداد داره که فردا امریکا و اسرائیل حمله کردن به این قرارداد استناد میکنن که غیرقانونی بودن جنگ جدید توجیه بشه،این قرارداد دقیقا حکم کاغذپاره هست
Replying toخود کرده را تدبیر نیست. این بلایی بود که شما و رئیستان با تصویب ننگین نامه برجام ، به سر این مردم و این کشور آورده اید . خدا نیامرزتان.
Replying toبخوره تو سرتون ک فقط حرفین ، من نمیدونم الان نقش اون شعام چیه وقتی بدرد نمیخوره جمش کنین دیگ بابا شورشو دراوردین باید حرص بدین با این کارتون داشتیم پیروز میشدیم الان همه چی بهم ریخت ، وضعیت مملکت وله بحال خودش ن کنترلی نه نظارتی ازیان طرفمم دشمن داره بازسازی میکنه نیروهاشو مام تماشا
Replying toاسرائیل لبنان را ویران کرد و هر روز جنوب ایران را بمباران می کند، شما هنوز در حرف مانده اید!!!، توافقنامه را کنسل کنید.
Replying toسلام ..• گویا سنا و کنگره ، طرح توقف حمله به ایران روپس گرفتند و بر اساس طرح مقابله با کشورهایحامی تروریسم ( محور مقاومت) اجازههای زیادو گستردهای برای ترامپ ایجاد کردند !!!بعدش یکسری احمق توی کشور گفتند : با اینتوهم نامه ( تفاهم نامه) بین اونها ، اختلافاتایجاد کردیم ... احمقهای نادان!
@YounesZ1hReplying toامیدوارم اون چیزایی که ما داریم میبینم راهبرد ایران برای تضعیف دشمن و تقویت خودش باشه، اگه نباشه یعنی توی کشور داره خیانت میشه.@البته که باند کودتاچیان مشغول کارن.