حواستون باشه بعضیا میخوان تفرقه بندازن !مکانش وزارت ارتباطاته و عوض نمیشه!سیاسی نیست کاملا مدنی و خودجوش و مردمیه!هر تغییری تو #اینترنت هم دادن اصلا بهش نپردازید ، باید فضا رو قبضه کرد فقط برای #فراخوان_پنجشنبهتو گروه های روبیکا و بله و کامنت های سیتنا و دیجیاتو و زومیت و... هم پخش کنید.