ما دستمان خیلی پُر است !

یادداشت محمد رضا حداد پور جهرمی :تهدید و فحاشی در کف خیابون، سه گام به سمت فروپاشی نهادهای مدنی و قانونی است:گام اول: بی‌اعتنایی به قانون و حاکمیت (آنارشیسم)گام دوم: حذف گفت‌وگو و جایگزینی آن با تهدید (تعطیلی خرد)گام سوم: عادی‌سازی خشونت و تکثیر آن در سطح جامعه (سنگ بدعت)اگر امروز در برابر این «سنگ بدعت» سکوت کنیم، فردا باید منتظر سیل خشونت‌های خودسرانه‌ای باشیم که هیچکس را در امان نخواهد گذاشت. نه #ظریف را، نه #حدادیان را، نه تو و نه من را.اصلا بخاطر همین، کله صبح، با این که کمی کسالت داشتم، مقاله ظریف را ترجمه و نقد و بررسی کردم و نقاط مثبت و منفی آن را گفتم و نتیجه گیری کردم که فقط حرف زده و استدلالاتش کافی نیست و چیزی را به نفع ایران به ارمغان نخواهد آورد، تا دستمان جهت نقد عالمانه باز باشد و سخنرانان بتوانند با منطق قوی بیان و استفاده کنند. مطمئن بودم که در تجمعات شبانه، یک عده آبروی حزب الله و جامعه انقلابی را خواهند برد و هزینه تراشی خواهند کرد.افسوسما دستمان خیلی پر است. ما را بی منطق و قلدر و قشری و بی سواد جلوه ندهید. در پیشگاه خدا مسئولید!
02:16 - 15 فروردین 1405

1 واکنش
723 بازدید