دستگیری ۱۷ قاچاقچی مواد مخدر در اسدآباد طی ۳ روز
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از اجرای طرح «آرامش در شهر» طی سه روز خبر داد و گفت: در این طرح ۱۷ قاچاقچی و خردهفروش مواد مخدر دستگیر و ۳۸ معتاد متجاهر جمعآوری شدند.
مصیب شاهملکی در گفتوگو با خبرنگار فارس در اسدآباد با اشاره به اجرای بیستوهشتمین مرحله طرح «آرامش در شهر» طی سه روز با مشارکت مأموران ردههای تابعه و با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در نقاط آلوده و جرمخیز، اظهار کرد: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۱ کیلو و ۹۰۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.وی با بیان اینکه ۱۷ قاچاقچی و خردهفروش مواد مخدر را دستگیر کردیم افزود: ۳۸ معتاد متجاهر از سطح شهرستان جمعآوری شدند.فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۵ و ۱۶ معرفی شدند و خردهفروشان و سوداگران مرگ نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند. وی با اشاره به توقیف وسایل نقلیه مرتبط با جرائم مواد مخدر، اضافه کرد: در جریان اجرای این طرح، دو دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر شناسایی، توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.#مواد_مخدر#قاچاقچی_مواد_مخدر#کشف_مواد 08:31 - 2 تیر 1405