اینم از امریکا .. بله تازه میگه به مأموران فدرال و نیروهای امنیتی فدرال توهین کند به زندان خواهد افتاد . یک بخش کلیسا هم گفته بود.برای ایران : تخریب و اتش زدن ، توهین ، کشتن نیروهای امنیتی، پلیس و بسیجی و مردم عادی همه مجاز هست برای اغتشاشگر ببینید برای خودشان نباید باشه برای دیگران باید باشه