28 فروردین 1405

مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید

مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
مگه مسئول،مسئول اینه برای ما توضیح بده!؟
17:58 - 28 فروردین 1405

179 واکنش
44٫2k بازدید