فعالیت ۱۱۰۰ مجتمع بین راهی ویژه ایام نوروز
عضو هیأتعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور، گفت: هزار و ۱۰۰ مجتمع بین راهی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری غلامحسین دغاغله در مراسم تکریم و معارفه اداره کل حمل و نقل و نگهداری راههای استان، اظهار کرد: ظرفیتهای بسیار مناسبی برای توسعه فعالیت راه پر استان وجود دارد.وی ادامه داد: ارتباط این سازمان مربوط به عامه مردم است و بیشترین فعالیت را در کشور داریم و بیش از ۹۰ درصد مسافر و بار توسط این سازمان انجام میشود.عضو هیات عامل حمل و نقل کشور با اشاره به مشکلاتی که در ایام کرونا به وجود آمده است،افرود: این سازمان در طی این مدت تلاشهای زیادی انجام داده است.رئیس هیات عامل سازمان راهداری مازندران با اشاره به ارتباط این سازمان یا مجموعه پلیس راه، گفت: دغدغه ما توسعه خدمات به مردم است و با رسیدن ایام نوروز برنامهریزی در این زمینه انجام شده است.دغاغله یادآور شد: در سازمان راهداری اقدامات لازم برای سفرهای نوروزی انجام شده و ساماندهی مجتمع خدمات رفاهی نیز انجام شده و بیش از هزار ۱۰۰ مجتمع در سطح جادهها پیشبینی شده است.وی یادآور شد: اقدامات نظارتی و تجهیز این مجتمعها انجام شده و این نظارت در ایام نوروز هم ادامه پیدا میکند.وی در ارتباط با پویش نه به تصادف و با شعار شش دانگ برانیم، افزود: هدف ما کاهش تصادف و خسارتهای ناشی از آن است،انتظار داریم همه به این پویش پیوسته و زمینه ساز کاهش تصادفات جدی را فراهم کنیم.دغاعله در ارتباط با اقدامات جهانیان در استان مازندران،گفت: با توجه به رضایمندی از عملکرد ایشان به عنوان مسئوول دفتر فنی و نگهداری رویه و ابنیه سازمان راهداری منصوب شده است.#غلامحسین_دغاعله#عضو_هیأت_عامل_سازمان 15:32 - 18 اسفند 1403