اسراییل طوفان اقصی را برنامه ریزی واجرا کرد تا با مظلوم نمایی در صحنه بین الملل به ایران برسه الان رسیده و معلوم نیست این جنگ کی و چطور تموم خواهد شد .
@user17758123287718 خرداد 1405در پاسخ بهاسراییل طوفان اقصی را برنامه ریزی واجرا کرد تا با مظلوم نمایی در صحنه بین الملل به ایران برسه الان رسیده و معلوم نیست این جنگ کی و چطور تموم خواهد شد .
@user17778449071418 خرداد 1405در پاسخ بهکو گوش شنوا.ترامپ یک حرف درست زده.صلح با جنگ بدست می ایدجنگ چیز خوبی نیست ولی مثل مرگ می ماندانهم چیز خوبی نیست اما گاهی از عسل هم شیرین تر است.ماباید برای صلح اسراییل را سرجایش بنشانیم.ترامپ امروز گفت لبنان را جز توافق نمی پذیرم.اشکالی نداردماهم اسراییل را جزو توافق نمی پذیریم امریکا دخالت نکند.
@user17079254697418 خرداد 1405در پاسخ بهضمانت اجرا ، خاتمه ی اشغال جنوب لبنان است با کمک جبهه ی مقاومت و حمله به مکان های حضور صهیونیست ها در نقاط اشغالی لبنان
@AlirezaZieglari18 خرداد 1405در پاسخ بهشما یقین قطعی بدانید که ما به سکانس اخر یعنی وجود یکی از طرفین رسیده ایم! با توافق یا بی توافق! اسرائیل به دنبال ترور رهبری و تمام سرداران مو سپید است! اگر سیاست ج.ا.ایران دفاعی بماند؛ قدرت بازی سازی موثر از ان گرفته می شود!
@Tasnim61118 خرداد 1405در پاسخ بهواقعا چرا فهم این قواعد منطقی برای بعضی سخته ؟ جنگ دوازده روزه گفتیم اخ جان آتش بس دیگه ایرانیها شهید نمیشن چی شد ؟ .دشمن رفت هشت ماه بعد با هدف کشتار چهل هزار ایرانی برگشت که اگر اقتدار پلیس نبود کشتار به این عدد میرسید ۲۰ همت خسارت اغتشاشات و بعد هم جنگ و کلی هزینه با خیال باطل نه صلح نه جنگ تهش
@user17640835214918 خرداد 1405در پاسخ بهترامپ ونتانیاهو چه کاره هستند ظریف گفت امضای کری تضمین است چرا شما دلواپسان هنوز هم دلواپسین بزرگی می گفت مذاکره نکنیم چه کنیم تازه به فکر معیشت مردم هم هست از نگرانی مجلس راهم تعطیل کرده نه تنها نگران سلامتی میرحسین هست وزیر بهداشت میفرسته برای او بعد مذاکره نکند چه کند علی برکت الله