خدا حفظتون کنه، یادگار جنگ
@user177513854504 ساعت پیشما که سریال هارو دیدیم بیشتر علیه منافقین شدیم نه اینکه باهاشون احساس همدردی کنیم
@torab2 ساعت پیشدر پاسخ بهدقیقا نمیتونن عمق خباثت اینها رو نشون بدن . درسته یه عدشون گول خورده بودن ولی خیلی هم با باور و با تعمد دست به جنایت میزدن . دنیای سیاه اونها رو باید دقیق به تصویر کشید.