واکنش علیرضا یوسفی به انیمیشن او با شهدای میناب

۲ MB
13:07 - 31 اردیبهشت 1405

2 بازنشر18 واکنش
113٫8k بازدید



7 پاسخ

@user17644848854831 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
درود بر ورزشکار با غیرت 👏👏

تصویر نمایه‌ی ‌مهدی سینا‌
@MahdiSINA31 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
میگه انگار کار من در برابر خون بچه های میناب ارزش داره...بعد یه عده میخوان خون این بچه ها رو با دادن اورانیوم و خفت و خواری حمله نمیکنن بهمون عوض کنن

@user170910093634868462831 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
درود به شرفت

@user17082410763031 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عرض سلام خدمت قهرمان ملی جناب یوسفی عزیزبزرگ مردشما در این میدان دو مدال دریافت کردید :مدال قهرمانی جهان که حاصل قهرمانی شما بودومدال پهلوانی ایران زمینکه این مدال دوم از مدال نخست نیز ارزشمندتر استشما هم در ورزش قهرمان شدید هم با قرار گرفتن در کنار ملت بزرگ ایران در اخلاق به مقام پهلوانی رسی…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌دکتر امیر حشمت قدرت پور‌
@Dr_amirheshmat_ghodaratpour31 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
انشالله تنت به ناز طبیبان مباد پهلوان

@user170910008371593008931 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
خدا قوت پهلوون..

تصویر نمایه‌ی ‌عاشق ایران وطن پرست‌
@hamid_13571 خرداد 1405
در پاسخ به
جنابت دشمن در میناب و شهادت امام شهید این دو غم جان سوز هرگز آرام نمی شود هرگز . مگه اینکه انتقام بگیریم