درود بر ورزشکار با غیرت 👏👏
@MahdiSINA31 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمیگه انگار کار من در برابر خون بچه های میناب ارزش داره...بعد یه عده میخوان خون این بچه ها رو با دادن اورانیوم و خفت و خواری حمله نمیکنن بهمون عوض کنن
@user17082410763031 اردیبهشت 1405در پاسخ بهعرض سلام خدمت قهرمان ملی جناب یوسفی عزیزبزرگ مردشما در این میدان دو مدال دریافت کردید :مدال قهرمانی جهان که حاصل قهرمانی شما بودومدال پهلوانی ایران زمینکه این مدال دوم از مدال نخست نیز ارزشمندتر استشما هم در ورزش قهرمان شدید هم با قرار گرفتن در کنار ملت بزرگ ایران در اخلاق به مقام پهلوانی رسی…نمایش بیشتر
@hamid_13571 خرداد 1405در پاسخ بهجنابت دشمن در میناب و شهادت امام شهید این دو غم جان سوز هرگز آرام نمی شود هرگز . مگه اینکه انتقام بگیریم