ترور ناجوانمردانه رهبر محبوب ملت، فاجعهای عظیم است که پیوند عمیق قلبی مردم با ولایت را بار دیگر آشکار ساخت.با وجود ۵۰ شبانهروز حضور حماسی مردم در خیابانها و مطالبه صریح برای «انتقامی سخت»، پاسخهای رسمی تنها به اقداماتی محدود مانند مدیریت تردد در یک تنگه استراتژیک تقلیل یافته است.این تناقض آشکار میان خشم ملت و دیپلماسی نمایشیِ برخی مسئولان در فضای مجازی، پذیرفتنی نیست. خونخواهیِ رهبر شهید با «توئیتبازی» و انفعال سازگار نیست؛ عزت ملی تنها زمانی احیا میشود که مسئولان از پناهگاههای مجازی خارج شده و به اراده پولادین ملت در میدان نبرد پاسخ عملی دهند.رژیم کودک کش صهیونیستی باید به طور کامل نابود شود .#مرگ_بر_آمریکا#مرگ_بر_اسرائیل