سرپرست گلگهر: بازی ما با پرسپولیس و چادرملو را ۳ بر صفر کنند
مدیر تیم فوتبال گلگهر گفت: به هیچ وجه به مصاف پرسپولیس و گلگهر نمیرویم و اگر میخواهند نتیجه این بازی را ۳ بر صفر کنند.
حیدر افسری در گفتوگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد اینکه گفته میشود گل گهر با حضور در تورنمنت سه جانبه برای تعیین تکلیف نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲، موافقت کرده، اظهار داشت: نه، اصلا موافقت نکردیم و این موضوع را هم کاملا تکذیب میکنیم.مدیر تیم گل گهر درمورد اینکه به نظر میرسد قرار است فدراسیون حضور در این تورنمنت را به تیمها اعلام کند، گفت: چنین تصمیمی را نمیپذیریم و با کمال احترام به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اگر میخواهند بازی را سه بر صفر اعلام کنند!وی درخصوص اینکه پس از پرسپولیس، چادرملو هم اعلام کرده تمریناتش را برای حضور در این تورنمت شروع میکند، عنوان کرد: نه تمرینی شروع میکنیم و نه در تورنمنتی حاضر میشویم. موضع ما همان موضع قبلی است. اگر قرار است بازی برگزار شود و در مسابقهای شرکت کنیم، فقط جام حذفی! افسری تاکید کرد: طبق مصوبه سال گذشته هیات رئیسه فدراسیون، یک سهمیه مربوط به جام حذفی است و باید جام حذفی برگزار شود که چادرملو و پرسپولیس در این جام حضور ندارند. همچنین آنچه که در مورد لیگ نیمه تمام اعلام شد، باید تیم چهارم به آسیا برود که ما تیم چهارم هستیم.#حیدر_افسری#گلگهر#لیگ_برتر