@user1775320474782 ساعت پیشدر پاسخ بهآقای دکتر پزشکیان شما از وقتی اومدی مدام داری میگی یکی بیاد بگه باید چیکار کنیم ..!؟ خوب شما که نمیدونی ؟ کسانی را هم که آوردی سرکار آنها هم نمی دانند ؟ پس بود و نبود شما چه کمکی به کشور و مردم میکنه . ؟؟؟؟ یکی بیاد بگه با شما چیکار باید بکنیم ؟
@howeida2 ساعت پیشدر پاسخ بهکالاها را ارزان و یارانه را تقویت کنیدمطالبهکالاها را ارزان و یارانهها را تقویت کنید
با سلام و احترام به رهبر معظم انقلاب اسلامی رئیس جمهور محترم ایران، با تاکید بر اهمیت اقتصاد اسلامی و عدالت اجتماعی، از جنابعالی میخواهم به موضوع ارزان شدن کالاها و افزایش یارانه توجه ویژه کنید. در حال حاضر، هزینه زندگی برای اکثر مردم ایران به قدری بالا است که بسیاری از آنها به سختی زندگی می گذرانند جوانان از ازدواج و تشکیل خانواده و آینده خود ترس دارند. افزایش قیمتهای روزافزون و کسری بودجه کشور، باعث شده که بسیاری از مردم ایران دچار مشکلات اقتصادی و مالی شوند. با توجه به شرایط سخت و دشواری که مردم ایران در مقابله با هزینههای بالا و کمبود امکانات زندگی در حال گذراندنند، از رئیس جمهور میخواهم که اقدامات جدی برای ارزان کردن همه چیز و افزایش یارانه اتخاذ کنید. فروشگاهها و مراکز تجاری قیمتهای خود را کاهش دهند و همچنین، دولت باید با افزایش یارانه، اطمینان دهد که مردم ایران در حال گذراندن از هزینههای زندگی با شرایط سخت و دشواری نباشند. ما مردم ایران از جنابعالی انتظار داریم که برای ما، مردم، در این شرایط سخت و دشوار، تدابیر لازم را برای ارزان کردن کالاها و افزایش یارانه اتخاذ کنید. با آرزوی شادی و پیروزی برای تمامی مردم ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17091004330351654732 ساعت پیشدر پاسخ بهبارکللا نه بارکللا نهه بارکللا نهههههه بارکلا خودت فهمیدی یا از مشاورانت پرسیدی نابغه دوران
@Amirmahdi_IR1 ساعت پیشدر پاسخ بهلطفاً حمایت کنید https://farsnews.ir/Amirmahdi_IR/1782394714731464190مطالبهلزوم بهرهبرداری از ظرفیت صادرات نفت برای رشد اقتصادی و کنترل تورم
با فراهم شدن فرصت افزایش صادرات نفت و (لغو تحریم های نفتی ایران به صورت موقتی از سوی آمریکا)، از دولت درخواست میشود تا حد امکان از این فرصت برای افزایش درآمدهای ارزی کشور استفاده کند. همچنین ضروری است بخش عمده این درآمدها صرف تقویت ذخایر ارزی، حمایت از تولید داخلی، توسعه صنایع صادراتمحور، تکمیل پروژههای زیرساختی، نوسازی شبکه برق و آب، حمایت از شرکتهای دانشبنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان شود. بخشی از منابع نیز میتواند برای کاهش بدهیهای دولت و تقویت ثبات اقتصادی اختصاص یابد. مدیریت صحیح این درآمدها میتواند به مهار تورم، افزایش ارزش پول ملی، رشد اقتصادی پایدار و بهبود معیشت مردم کمک کند. از رئیس جمهور درخواست میکنم اولویتهایتان اینها باشد: افزایش ذخایر ارزی برای تقویت ثبات اقتصادی. سرمایهگذاری در برق، آب، حملونقل و زیرساختها. حمایت از تولید و صادرات غیرنفتی. کمک به شرکتهای دانشبنیان و فناوری. کاهش کسری بودجه و بدهیهای دولت. ساخت مسکن و پروژههای عمرانی با بازده اقتصادی. سرمایهگذاری در آموزش فنی و مهارتی جوانان. و مهمتر از همه کمک به معیشت مردم در این اوضاع اقتصادی
رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دارایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، رئیس مجلس، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، وزارت امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه
0100گزارش از مطالبه
@user1708416375521 ساعت پیشدر پاسخ بههمه چیز را بر پایه داده و کار کارشناسی انجام دادین که کشور را به اینجا رسوندی؟؛
@Mehdihassani1 ساعت پیشدر پاسخ بهفقط حرف شعار حرکات شعاری و نمادینهرچند که مشکل از جانب شما نیست مشکل از جامعه است که هنوز معیار درستی برای انتخاب و گزینش یک فرد ندارد
@user17756534258550 دقیقه پیشدر پاسخ بهحتی یک نمونه مشکل که این دولت توانسته باشه در این ۲ سالی که وبال گردن ملت بوده حل کنه و ملت یه خدابیامرز بهش بگن میتونید پیدا کنید ... ؟!البته منت گذاشتن از جیب ملت نفت دادن به سپاه که در مقابل آمریکا که به آب و خاکمون تجاوز کرد بجنگه
@user17333244294149 دقیقه پیشدر پاسخ بهاگر اگر باید باید میتوانیم میتوانیم فقط کافی است اراده کنیم همینکه اراده کنیم همه چیز حل میشود.زیر ساخت؟:اراده،برنامه؟:فقط اراده،تربیت کادر دلسوز و فهمیده؟:تنها اراده....
@user17516723048627 دقیقه پیشدر پاسخ به وآبونمان شرکت مخابرات ، نه شرعی،هست نه قانونیمطالبهمطالبه عمومی برای حذف آبونمانهای اجباری و غیرمنطقی از قبوض تلفن
اخیراً شاهد رویهای نگرانکننده در شرکت مخابرات هستیم که با استناد به زیانده بودن مجموعه، اقدام به افزایش تعرفهها و دریافت هزینههای ثابت (آبونمان) از تمامی مشترکین، فارغ از میزان مصرف آنها میکند. این شائبه را تقویت میکند که مشکلات مدیریتی شرکتها به جای اصلاح ساختاری، از جیب مردم جبران میشود. دریافت مبلغ ثابت بهعنوان آبونمان، آنهم در حالی که کیفیت خدمات نهتنها ارتقا نیافته بلکه با افت مواجه بوده، با اصول منطقی، شرعی و حقوق مصرفکننده در تضاد است. اینکه به مشترکین توصیه میشود برای توجیهپذیر شدن این هزینه، از تلفن استفاده کنند، نه یک راهکار حرفهای، بلکه تحمیل هزینه به مردم است. علاوه بر این، تبلیغاتی مبنی بر رایگان شدن تماسها در حالی صورت میگیرد که هزینههای پایه از مشترکین اخذ میشود؛ این تناقض در سیاستهای تبلیغاتی، موجب بیاعتمادی و نارضایتی شده است. ویژه وزیر محترم ارتباطات، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان، شورای رقابت و سازمان تعزیرات حکومتی درخواست داریم با ورود فوری و عملی به این موضوع، مانع از تداوم این وضعیت گردند. همچنین از علما و اندیشمندان دینی تقاضا داریم با بررسی دقیق اینگونه دریافتها، دیدگاه خود را در خصوص مطابقت این اقدامات با موازین شرعی تبیین نمایند. امید است با رسیدگی قاطع و شفاف، از تحمیل هزینههای غیرمنطقی بر مردم جلوگیری شده و حقوق مشترکین مورد صیانت قرار گیرد.
وزیر ارتباطات، ریاست جمهوری، سازمان حمایت از،مصرف،کننده، سازمان تعزیرات حکومتی، شورای رقابت، مجلس ، دولت ، قوه قضائیه، علما و روحانیون، سازمان های نظارتی و بازرسی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه