قالیباف با نفت ۱۴۰ دلاری ترامپ را تهدید کرد

رئیس مجلس نوشت: این نوع توصیه‌های مزخرف است که دولت آمریکا از افرادی مانند بسنت دریافت می‌کند که همچنین ایدهٔ محاصره را هم تبلیغ می‌کنند و قیمت نفت را به بیش از ۱۲۰ دلار رساندند. ایستگاه بعدی قیمت نفت: ۱۴۰ دلار.
به گزارش خبرنگار مجلس خبرگزاری فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، در واکنش به بلوف سه روز پیش ترامپ دربارهٔ انفجار چاه‌های نفت ایران نوشت: سه روز گذشته و هیچ چاه نفتی منفجر نشده است. می‌توانیم این مدت را به ۳۰ روز افزایش دهیم و به صورت زنده تصاویر چا‌ه‌ها را اینجا پخش کنیم.رئیس مجلس، همچنین نوشت: این نوع توصیه‌های مزخرف است که دولت آمریکا از افرادی مانند بسنت دریافت می‌کند که همچنین ایدهٔ محاصره را هم تبلیغ می‌کنند و قیمت نفت را به بیش از ۱۲۰ دلار رساندند. ایستگاه بعدی قیمت نفت: ۱۴۰ دلار! مسئله فقط ایده‌های غلط نیست، بلکه طرز فکر و ذهنیت غلط است.
پایان پیام/
00:25 - 10 اردیبهشت 1405



235 Replies

Profile picture of ‌رودسر‌
@Roodsar10 اردیبهشت 1405
Replying to
Profile picture of ‌رودسر‌
رودسر

@Roodsar  •  10 اردیبهشت 1405

🔺پنجاه و نهمین شب بعثت مردمی در رودسر

مردم ولایتمدار و انقلابی رودسر، امشب هم با حضور حماسی و بی‌نظیر خود در میدان شهرداری این شهر، بار دیگر صحنه‌هایی ماندگار از عشق و ارادت به آرمان‌های انقلاب و شهدا را خلق کردند.

Show this thread


@user17691126072010 اردیبهشت 1405
Replying to
زنگ خطر برای قیمت نفت حالا به صدا در اومده و تبدیل به اهرم واقعی شده به ۱۴۰ برسه تبدیل میشه به بحران

@MimmSad10 اردیبهشت 1405
Replying to
توئیت های قالیباف به جا و درسته

@Mehrdad6610 اردیبهشت 1405
Replying to
خب دو تا سوال!! اول اينكه بعد از سى روز چى!؟بعدشم شما از اين نفت صد و چهل دلارى چيزى ميتونيد بفروشيد يا اينكه آمريكا مشترياى خاور ميانه رو كشيده سمت خودش و داره عشق ميكنه با فروش نفت صد و چهل دلارى!؟😉😏

@user17723600759210 اردیبهشت 1405
ترامپ هم با دلار ۲۰۰ تومنی ایرانو بجای اینکار ها یه فکری واسه‌ی اقتصاد کشور کنیددنبال یه جوابی برای محاصر باشیدنمی بینید آمریکا هیچ ابزاری جز محاصر براش نمونده ، بزنید محاصر رو بشکنید آخر ابزارشون هم از بین ببره

@user17772227098410 اردیبهشت 1405
Replying to
مسئولین ظاهراً در یک کره‌ی دیگه زندگی می‌کنن کلاً...

Profile picture of ‌EDITOR‌
@user17725536557510 اردیبهشت 1405
Replying to
من هیچوقت معنی این آپارتاید واضح رو متوجه نشدمچرا شما اینترنت دارید و بدون فیلتر هم دارید و پلتفرم های به اصطلاح خودتون آمریکایی رو هم استفاده میکنید ولی مردم عادی نه؟؟

Profile picture of ‌طهرانی‌
@Tehrani710 اردیبهشت 1405
الان آمریکا دقیقا چه ضرری داره میکنه متوجه نمیشم،- خودش که صادر کننده نفته از قیمت بالا سود میبره،- سوختشم گرون کنه بازم سود میبره،- اروپا که ضد منافعش عمل کرد ضرر کنه بازم سود میبره،- عربا کمتر بفروشن خودش بیشتر بفروشه سود میبره،خیلی مختصر و مفید توضیح بدید کجای منافعش ضربه میخوره

@Sajad_31310 اردیبهشت 1405
Replying to
خداروشکر واسه ما به تهدید نمیرسه و مستقیم با بیکاری و قیمت های عجیب و غریب و قطعی اینترنت با سرعت خدمتمون میرسن

Profile picture of ‌9**4739‌
@Farnaz_Hosseini10 اردیبهشت 1405
Replying to
لطفاً اگر شرایط مساعده اینترنت رو وصل کنید. خیلی لطف بزرگی هست در حق مردم. ممنونم. 🙏🌱

@userg10 اردیبهشت 1405
Replying to
پلتفرم امریکایی ایکس فقط واس ما خار داره ؟

Profile picture of ‌رسول سعیدنژاد‌
@RasoolSaeedNejad10 اردیبهشت 1405
Replying to
نفت همین‌جور ثانیه به ثانیه داره بالا میرهیادتونه توی ایران یک عده هر دقیقه قیمت دلار رو چک می‌کردن و به طعنه میگفتن «الان؟ یا الان؟»این کاری بود که دشمن علیه ما در بحث اقتصادی انجام دادحالا ماییم که تلافی کردیم.حالا قیمت نفت در جهان «الان؟ یا الان؟» 😉۴۷ سال جهان ایران رو تحریم کرد و ایران سر…Show more

@user170910145280292284410 اردیبهشت 1405
Replying to
درود بر دکتر قالیباف عزیز ایران .🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏👍👍👍👍👍👍👍

@Aliyahyavi10 اردیبهشت 1405
Replying to
جسارتا رئیس جمهور در حصر خانگیه؟ چرا انقدر قالیباف جدیدا حراف شدهتو چیکاره ای اصن؟ مگه مملکت رئیس جمهور نداره که تو تعیین تکلیف میکنی؟ چرا همین جملاتو پزشکیان نمیگه؟!! اصن کو این پزشکیانو

@user17760873279710 اردیبهشت 1405
Replying to
دلار صد و هشتاد تومنی چی؟تخم مرغ دونه ایی بیست هزار تومن چی؟دو ماه بیکاری مون چی؟کرایه خونه چی؟بسه یا باز بگم آقای قالیباف؟

@userg10 اردیبهشت 1405
از ایستگاه دلار برنجو مرغ روغن برامون بگو قالی جون نگران امریکا نباش اون تولید ناخالص داخلیش ۳۰ تریلیون دلاره اینجارو بچسب که تو یک رو ۲۰ هزار تومن دلار پرواز کرد رفت بالا