آزادی ۳ زندانی غیرعمد در ماه عزای حسینی در کاشان

مدیر نمایندگی ستاد دیه منطقه کاشان گفت: ۳ زندانی جرائم غیرعمد با مشارکت خانواده‌های نیکوکار اسلامیان و کاظمی در ماه محرم به آغوش خانواده بازگشتند.
علی راحمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه منطقه کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، ماه عزای حسینی، خانواده محترم اسلامیان با اهدای مبلغ قابل‌توجهی که در اصل برای هزینه کتل‌برداری هیئت حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) در منطقه شهید مطهری نوش‌آباد اختصاص داده بودند، مانده بدهی ۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را پرداخت کردند. وی افزود: این دو زندانی پس از تکمیل مبلغ دیه از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.راحمی ادامه داد: همچنین خانواده محترم کاظمی با نیت خیر و به یادبود برگزاری مراسم اولین سالگرد مرحومه حاجیه‌خانم سلطان حاج خنبی، مبلغ قابل‌توجهی را برای پرداخت بدهی یک زندانی جرائم غیرعمد اختصاص دادند که این فرد نیز پس از تکمیل بدهی از زندان آزاد شد.مدیر نمایندگی ستاد دیه منطقه کاشان با قدردانی از این اقدام خداپسندانه گفت:نذورات و کمک‌های مردمی در ایام محرم همواره یکی از پشتوانه‌های مهم ستاد دیه بوده و نقش مؤثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بازگشت افراد به زندگی سالم و خانواده دارد.#آزادی #زندانی #محرم #نذورات
18:45 - 2 تیر 1405
فرهنگ
استان ها
اصفهان