مشت آهنین سپاه بر دهان پیمانشکنها
آمریکا، این رژیم بدعهد، بازهم با نقض حریم ایران، ثابت کرد که به هیچچیز پایبند نیست. نیروی دریایی سپاه، با واکنشِ برقآسا، مشتی بر دهان این دشمن بیغیرت کوبید و به او فهماند که ایران، با تهدید نمیترسد.
مذاکره با کسی که هر بار لبخند میزنه و پشت لبخندش خنجر قایم میکنه، اتلاف وقت و خیانت به آرمانهای انقلابه.آمریکا، با کارنامهی سیاه خود، نه تنها برای مذاکره، که حتی برای یه لبخند ساده هم قابل اعتماد نیست.
ما یا با عزت مذاکره میکنیم، یا هرگز پای میز نمیشینیم، اما ذلت، خطِّ قرمز ماست. پاسخ قاطع سپاه، پیامی روشن به واشنگتن بود که ایران سربلند، هرگز زیر بار زور نمیره. این، همان غیرتی است که شهدا به ما آموختند و ما تا ابد، بر آن پافشاری میکنیم.
08:16 - 7 تیر 1405