آغاز رسمی تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر هرمزگان

طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر هرمزگان به‌صورت رسمی آغاز شد؛ طرحی که پس از سال‌ها انتظار، با هدف تسهیل تردد و تقویت گردشگری و اقتصاد استان وارد مرحله اجرا شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طرح تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر استان هرمزگان به‌صورت رسمی وارد مرحله اجرا شد؛ طرحی که از سال‌ها پیش به‌عنوان یکی از مطالبات مردم استان مطرح بود و اکنون با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و انتظامی به مرحله عملیاتی رسیده است.اجرای این طرح با همکاری استانداری هرمزگان، سازمان‌های مناطق آزاد کیش و قشم، پلیس راهور، فرمانداری‌ها و سایر دستگاه‌های مرتبط انجام شده و از این پس خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم می‌توانند مطابق ضوابط ابلاغی در سراسر استان تردد کنند. آیین آغاز اجرای این طرح امروز با حضور استاندار، مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد کیش و قشم و جمعی از مسئولان استانی و انتظامی در جزیره کیش برگزار شد. آغاز اجرای این طرح می‌تواند نقش مؤثری در رونق فعالیت‌های اقتصادی، افزایش سفرهای درون‌استانی و توسعه صنعت گردشگری ایفا کند. همچنین تسهیل رفت‌وآمد میان کیش، قشم و دیگر نقاط هرمزگان، فرصت‌های تازه‌ای را برای فعالان اقتصادی، سرمایه‌گذاران و شهروندان فراهم خواهد کرد. همچنین اجرای این طرح، ضمن افزایش رضایت شهروندان، به بهبود خدمات حمل‌ونقل و تقویت گردشگری میان جزایر و سرزمین اصلی کمک خواهد کرد. آغاز رسمی تردد خودروهای پلاک مناطق آزاد کیش و قشم در سراسر هرمزگان، یکی از مهم‌ترین تصمیمات اجرایی سال‌های اخیر در حوزه حمل‌ونقل استان به شمار می‌رود؛ تصمیمی که در صورت اجرای دقیق و استمرار آن، می‌تواند آثار مثبتی بر اقتصاد، گردشگری و رفاه عمومی هرمزگان بر جای بگذارد.
14:11 - 7 تیر 1405
استان ها
هرمزگان