سقوط مرگبار جوان بندرعباسی از ارتفاعات کوه های کهورستان

یک جوان اهل بندرعباس در جریان برنامه‌ای تفریحی در ارتفاعات کوه مارو، واقع در روستای مارو از توابع بخش کهورستان شهرستان خمیر، بر اثر سقوط از ارتفاع جان خود را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، چهار جوان اهل بندرعباس برای طبیعت‌گردی و گذراندن اوقات فراغت به ارتفاعات کوه مارو رفته بودند که در جریان این برنامه، یکی از اعضای گروه به دلایل نامشخص از ارتفاع سقوط کرد.شدت جراحات وارده به این جوان به حدی بود که وی پیش از رسیدن نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر، در همان دقایق ابتدایی حادثه جان خود را از دست داد.
۷۸۹ KB
پس از اعلام حادثه، نجاتگران هلال احمر به محل اعزام شدند و پس از انجام عملیات امداد و نجات، پیکر این جوان را از ارتفاعات به پایین منتقل کردند.علت دقیق وقوع این حادثه از سوی مراجع ذی‌ربط در دست بررسی است.
21:15 - 6 تیر 1405

1 بازنشر
17٫9k بازدید