فارس من| اولویت بازپرداخت وام های دانشجویی مشخص شد/ تعویق 3 ماهه اقساط وام ها

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به تعویق 3 ماهه بازپرداخت اقساط وام های دانشجویی گفت: بازپرداخت وام ها از دانشجویان شاغل آغاز می شود.
به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من با عنوان «تخفیف و تقسیط شهریه دانشجویان به علت کرونا» خواستار تعلیق دریافت اقساط وام دانشجویی شده اند. در پیگیری این مطالبه، الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، اظهارداشت: اقساط همه وام ها 3 ماه به تعویق افتاده است و در واقع اقساط برای ماه های اسفند، فروردین و اریبهشت به تعویق افتاده است. *اولویت بازپرداخت وام های دانشجویی وی درباره اینکه آیا تصمیم جدیدی درباره تمدید تعویق وام ها گرفته شده، گفت: هر زمان که بخواهیم برای دریافت اقساط اقدام کنیم اولویت ما دریافت اقساط از شاغلین است و بازپرداخت ها را از افراد شاغل آغاز خواهیم کرد که اطلاع داریم برای مثال شاغل در دستگاه دولتی هستند یا به هر نوع حقوق و مزایایی دریافت می کنند. منیری تاکید کرد: مبالغ اقساط وام های دانشجویی زیاد نیست و از حدود ۱۰ هزار تومان آغاز می شود. معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشجویان باید توجه داشته باشند که به هر حال وام ها باید بازپرداخت شوند تا صندوق بتواند به دانشجویان دیگر هم وام پرداخت کند و منبع اصلی درآمد صندوق همین وام های در گردش است. انتهای پیام/
ثبت نام وام دانشجویی دانشجو دانشجویان دانشگاه
04:01 - 5 اردیبهشت 1399

3 إعادة النشر
10 من المشاهدات


1 الإجابة