بازگشایی تنگه هرمز و شریک کردن عمان در اداره آن، هدیه رئیس جمهور ایران به رئیس جمهور قاتل امام شهید بود و دیگر هیچ فارس چرا کامنت ها را حذف میکنی بگذار حرف بزنیم
بازگشایی تنگه هرمز و شریک کردن عمان در اداره آن، هدیه رئیس جمهور ایران به رئیس جمهور قاتل امام شهید بود و دیگر هیچ فارس چرا کامنت ها را حذف میکنی بگذار حرف بزنیم
@macro4hReplying to andرهبر انقلاب
رهبر انقلاب رونوشت به:منبری ها، مداحان، سخنرانها، رسانه های انقلاب، خبرگزاری های انقلاب ، انسان رسانه ها...همه مون واقعا@Navasantv2 MB
Replying toمقام معظم رهبری بر انحصار مدیریت تنگه هرمز توسط ایران، اخذ عوارض از شناورهای عبوری، محدودیت برای کشتیهای دشمن و اختصاص درآمدهای حاصل از عوارض به مردم، خانواده شهدا و جانبازان تأکید داشتهاند.برجام قالیباف ننگین تر از برجام ظریف!
Replying to۱۶۰۰ کشتی رو خارج کنند دوباره حمله خواهند کرد ، ۳ بار فریب توافق
Replying toمتاسفانه برخی کشتی ها از مسیر آمریکایی عبور کردند!!اگه برخی مقامات دست نیروهای مسلح رو ببندند و اجازه ندن که شناورهای متخلف رو متوقف و مجازات کنند،عملا تنگه از دست میره.عمان اگه دنبال مدیریت مشترک تنگه هرمز با ایران بود، با هماهنگی آمریکا،یه کریدور راه نمینداخت تا مسیر ایران رو دور بزنه.
Replying toهرکشتی غیرازمعابراعلام ورودوخروج نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قصدورودویاخروج داشته باشدبایدمنهدم شود. مایعنی ملت ایران تعهدی درقبال ورودوخروج بدون ضابطه کشتی هابه کسی نداده ایم اگرمذاکره چی های عشق آمریکاتعهدی داده اندبه ملت ایران ربطی ندارد .
Replying toرئیس جمهور مسئولیت نتیجه ی مذاکرات رو پذیرفته ، پس اگر آمریکا طبق معمول و برای چندمین بار میز مذاکره رو بمباران کرد ، از محاکمه ی رئیس جمهور نباید غافل شد
Replying toدردناکه جوونی ما تو تحریم و فشار گذشت و یه عده تو همین برهه پول های هنگفت زدن و به ریش ملت خندیدن.بعدشم جنگ رو سرمون هوار شد همه چیزایی که براش این همه فشاروتحمل کردیم دادیم رفته الانم دوباره برگشتیم به زمان فشار و تحریم داخلی و خارجی.بیچاره مردمی که دزدی بلد نبودن و بنا رو گذاشتن بر تلاش و درستکاری
Replying toباید همین الان پیش از مذاکرات دیگر تکلیف تنگه مشخص شود و به تایید شورای امنیت برسد
Replying toاعلام شده کنترل تنگه هرمز به صورت مشترک ایران و عمان،خب،فردا روزی که انگار دور هم نبوده،اعلام کرد عبور از سهم من از تنگه هرمز آزاده،فکری شده،شما جانفدایان سپاه پاسداران قلب تپنده شجاعت،غیرت و عزت ایران هستید،درود بر شما.
Replying toدوستان اعتراض بی فایدس ..متاسفانه یه ضلع قدرت ایران داره همه چیو به نام آسایش و آرامش مردم از بین میبره ..ما سه ضلع هستیم که شامل مردم،میدان،دیپلماسی هست و خودتون بدون تعصب قضاوت کنین کدوم ضلع داره زحمات و خون ملت رو به هدر میده!
Replying toعمان از نظر حقوقی عضوکنوانسین عبورآزاد کشتیهاست اما ایران عضو نیست. ایران برای دراختیارگرفتن حقش شهید داده در حد فرمانده نیرو اما خون از دماغ عمان نیامده. طرف عمیق تنگه در آبهای سرزمینی ایران است. پس عمان خیلی مال این حرفا نیست.هنوز هم پایگاه امریکایی داره و تازه روابط آزاد با اسرائیل را امضا کرده