حمله به یک انبار نفت در جنوب تهران

دقایقی پیش حمله به یک انبار نفت در جنوب تهران تایید شده است.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ یک انبار نفت در جنوب تهران هدف حمله جنگنده‌های دشمن قرار گرفت.روابط عمومی وزارت نفت تایید کرد که محدوده مورد حمله مرتبط با پالایشگاه تهران نیست و انبار نفت شهر‌ری هدف حمله قرار گرفته است.یکی از مهندسان پالایشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس تایید کرد که تاسیسات پالایشگاه تهران در این حمله آسیبی ندیده است.بلافاصله پس از این حمله سپاه پاسداران اعلام کرد، بزرگترین پالایشگاه اسرائیل در حیفا مورد اصابت موشک‌های خیبرشکن قرار گرفته است.اسرائل تنها دو پالایشگاه عملیاتی در مدار دارد.در دفاع مقدس ۱۲ روزه نیز انبار نفت شهر ری و انبار نفت شهران هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفت و ایران در پاسخ به این حمله پالایشگاه و نیروگاه برق حیفا را هدف قرار داد.اسرائیل همچنان به دلیل آسیب به تاسیسات حیفا در جنگ ۱۲ روزه با مشکل سوخت دست و پنجه نرم می‌کند.#انبار_نفت
22:30 - 16 اسفند 1404



9 الإجابة

‌بهروز حسین زاده‌ صورة الملف الشخصي
@News_ir16 اسفند 1404
تعليقًا على
‌بهروز حسین زاده‌ صورة الملف الشخصي
بهروز حسین زاده

@News_ir  •  16 اسفند 1404

فیلم| این چهره یک رئیس‌جمهور شکست‌خورده است

دونالد ترامپ رئیس جمهور متوهم و منفوری که فایل های بسیاری از حضورش در جزیره اپستین منتشر شده است، دائماً از نابودی توان موشکی، دفاعی ایران سخن می‌گوید و از ایرانیان می‌خواهد «بدون قیدوشرط»، تسلیم شوند. این در حالی است که چهره غمگین و شکست‌خورده اش از واقعیت دیگری پرده بر می دارد.
١ MB

إظهار هذا الموضوع


@Mohammadiran16 اسفند 1404
تعليقًا على
سوتیتو درست کردیا شیطون 😀 اقا ناظر و ادمین نمی خواد فارس من هستما

‌اصلاحات=ویرانی‌ صورة الملف الشخصي
@heydarheydari16 اسفند 1404
تعليقًا على
خط لوله کشور آذربایجان رو باید کشورمون و حزب الله هدف قرار بدهشاه لوله انرژی شون باید قطع بشه این جرثومه های نجاستباید طوری پالایشگاه هاشون رو نابود کنیم که تا سالها قابل احیا نباشهچشم در مقابل چشم باید عمل کنیم تا دیگه جرأت نکنه زیرساخت هامون رو بزنه

‌امیر شاهدار1:20😭‌ صورة الملف الشخصي
@Yaheidarkarar16 اسفند 1404
تعليقًا على
انبار های غلات رژیم صهیونیستی را بزنید کاری کنید از گشنگی همدیگه رو بخورن اینها که به خوردن گوشت بچه عادت دارن

‌امیر شاهدار1:20😭‌ صورة الملف الشخصي
@Yaheidarkarar16 اسفند 1404
تعليقًا على
افزایش بودجه ی نظامی
يطلب

لزوم افزایش بودجه نظامی کشور

بودجه نظامی فعلی ما بسیار پایین است و بخش قابل توجهی از این بودجه برای حقوق ها هزینه می‌شود، دو کشور که به ما حمله کردند دارای بیشترین بودجه نظامی در دنیا هستند و لازم است برای مقابله و بیمه کشور در جنگ‌های آتی بودجه نظامی افزایشی چشمگیر داشته باشد.

مجلس شورای اسلامی، نهاد محترم ریاست جمهوری و ریاست مجلس شورای اسلامی و ریاست قوه قضائیه

1000
10٬000

@al_aghsa16 اسفند 1404
تعليقًا على
زدن زیر ساخت های رژیم واجب

@Mohammad_416 اسفند 1404
تعليقًا على
به این پویش بپیوندید و نشر دهید : کشورهای دخیل و حامی جنگ ، باید غرامت جنگ را به ملت ایران بپردازند https://farsnews.ir/Mohammad_4/1772801885023496468آب شیرین قشم ما رو از پایگاهی در امارات (پایگاه الظفره) و بحرین مورد حمله قرار دادند ، ما هم باید علاوه بر منبع حمله ، آب شیرین کن های امارات و بح…أظهر المزيد

صاحب المنشور حذف منشوره.


‌عمار مهدوی‌ صورة الملف الشخصي
@Ammarmahdavi16 اسفند 1404
تعليقًا على
🌱حمایت از حضور عاشقان مبارزه با صهیونیست ها در میادین رزمhttps://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1772656157387516902🌱حمایت از دادگاهی نمودن رضا ربع پهلوی در دادگاه های بین المللیhttps://farsnews.ir/Ammarmahdavi/1768512766837940597
‌عمار مهدوی‌ صورة الملف الشخصي
عمار مهدوی

@Ammarmahdavi  •  13 اسفند 1404

يطلب

جوانان مشتاق مبارزه با اسراییل هستند

با توجه به ترور ناجوانمردانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهان و مردم بیگناه توسط اسراییل غاصب و آمریکای جنایتکار ، جوانان و مردم تقاضا دارند اجازه حضور مستقیم در نبرد بر علیه صهیونیست ها و آمریکا را بدهند و آنها را سازماندهی و تجهیز کنند.

دولت ، نیروهای مسلح

1000
10٬000

‌دکتر هادی طوماری‌ صورة الملف الشخصي
@Dr_h_toomari16 اسفند 1404
تعليقًا على

فاز جدید جنگ تحمیلی! + عکس