شرکتهای هواپیمایی ملزم به درج بهای دریافتشده از مسافر روی بلیت هستند
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکتهای هواپیمایی، ملزم به درج بهای دریافت شده از مسافران، روی بلیتها هستند.
به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، محمد محمدیبخش در گفتوگو با خبرگزاری صدا و سیما تصریح کرد: برای همه شرکتهای هواپیمایی درج بهای دریافتشده از مسافران روی بلیت الزامی است، زیرا ارزش افزوده و سایر پرداختیها متناسب با تعرفه پرداخت میشود و این بهعنوان یک دریافت قانونی باید عدد و رقم مشخص داشته باشد و متناسب با آن باید حقوق دولت پرداخت شود. وی افزود: در این راستا است که میگوییم درج قیمت روی بلیت الزامی است، ما در سازمان هواپیمایی کشوری این موضوع را کنترل میکنیم و نظارت دقیق در این حوزه داریم. معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: طبق پالایشهای میدانی سازمان هواپیمایی کشوری، بخش زیادی از مردم به دلیل افزایش درخواست و کمبود بلیت و ظرفیت محدود ناوگان، از تهیه بلیت هواپیما ناراضی بودند. پایان پیام/
16:48 - 28 اسفند 1401