سهمیه ترمیمی وانتبارها، تاکسیها و آمبولانسها واریز شد
شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای، میزان سهمیه ترمیمی انواع وانتبار، تاکسی و آمبولانس را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، متن اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران به شرح زیر است: «به این وسیله به اطلاع تمامی دارندگان خودروهای وانتبار، تاکسی و آمبولانس میرساند بر اساس مصوبه هیئت محترم وزیران، مابهالتفاوت سهمیه افزایشیافته این خودروها (مانده از آبان ماه و به میزان ۸۰ درصد سهمیه پایه) از تاریخ یکم بهمن ماه سال جاری همزمان با واریز سهمیه بهمنماه و طبق جدول زیر، در کارت سوخت این هموطنان شارژ شده و قابل استفاده است. لازم به توضیح است سهمیه ترمیمی اختصاصیافته به وانتبارهای بنزینسوز، با توجه به اعمال ۱۰۰ لیتر از سهمیه یادشده در دیماه، محاسبه و واریز شده است.» انتهای پیام/
10:08 - 2 بهمن 1398