ای خدا پدرتو بیامرزه ادبیات قدرت همینطوره
@ra1352051421 خرداد 1405تعليقًا علىتا دلتون بخواد حرف مفت زن داریم ولی دریغ از یک واقعیت گرا و اهل تفکر و اندیشه
@Majid11021 خرداد 1405تعليقًا علىاحسنتمسئولین باید از موضع قدرت صحبت کنن نه اینکه مثل بعضیا تابلوی خودتحقیری و سیاهنمایی و بدبختی بلند کنن
@user17686101122921 خرداد 1405تعليقًا علىشما اول طرح خروج از ان پی تی را کلید بزنید بعد کشورگشایی کنید. آقای رضایی کشور در خطر است زیرساختها را بزنند کشور نابود میشود دولت اینترنت آزاد کرده و در تلگرام و اینستا دوباره رضا پهلوی شروع به جفتک پرانی کرده و یک عده نفهم دوباره دارند همان حرفها را میزنند . ما تا سلاح اتمی نداشته باشیم نمیتوانیم …أظهر المزيد
@user17084163755221 خرداد 1405تعليقًا علىاگر دوستانتان در مجلس و شعام چیزی از ایران را باقی بگذارند
@ApexIntel21 خرداد 1405تعليقًا علىتعليقًا علىاین جنگ نتیجه همان فرصتی است که آتشبس به طرف مقابل داد؛ فرصتی برای نفس کشیدن، تجدید قوا و پر کردن انبارهای تسلیحاتی. هر وقت ذخایرشان رو به کاهش میرود، دوباره فهرستی از خواستهها مطرح میشود، چند توافق ظاهری شکل میگیرد، آتشبس اعلام میشود و چرخه از نو شروع میشود. زرادخانهها دوباره پر میشوند و …أظهر المزيد
@user17719111123321 خرداد 1405تعليقًا علىاین همه دم از تجزیه ایران به هفت کشور میزنند از سر ترسشون هست میترسند ایران ادعای سرزمینهای از دست رفته بکند مثل بحرین و اذرباییجان و ده کشور دیگر که توسط استعمارگران از ایران جدا شدند حالا برای اثر گذاری روی سیاستهای ایران ترفند تجزیه ایران را علم کرده اند زهی خیال باطل بهتون نشان میدهیم
@Sarbaze_velayat21 خرداد 1405دختری که پهلوی شوهر داد رو به اذن خدا طلاقش رو میگیریم و به سرزمین مادریش برمیگردیم ، بحرین جزو خاک ایران مقدس هست.💪
@poyan136921 خرداد 1405🔻اگر قرار باشد هرشب به خاک کشور عزیزمان حمله صورت گیرد 🔴 باید به سلاح هسته ای برای دفع این شر مسلح شویم این هم حکم عقل است و هم حکم شرع دفع افسد به فاسدبه این چرخه نابودی ۲۰ ساله کشور پایان دهید( درحالی که ما زیر بمباران هستیم رئیس جمهور چین در کره شمالی در امنیت درحال امضای قرارداد تجاری است…أظهر المزيد
@hadiami21 خرداد 1405تعليقًا علىقرارداد هاي گلستان و تركمنچاي با دولت روسيه تزاري منعقد شدن حالا كه اون نظام وجود نداره دليلي نداره هنوز بهشون پايبند باشيم مضاف بر اون بحرين و هرات هم هنوز جاي مناقشه داره كه با تزوير دول بيگانه و بي عرضه بودن حاكمان وقت از خاك ميهن جدا شدن