این همه دم از تجزیه ایران به هفت کشور میزنند از سر ترسشون هست میترسند ایران ادعای سرزمینهای از دست رفته بکند مثل بحرین و اذرباییجان و ده کشور دیگر که توسط استعمارگران از ایران جدا شدند حالا برای اثر گذاری روی سیاستهای ایران ترفند تجزیه ایران را علم کرده اند زهی خیال باطل بهتون نشان میدهیم