اقدام راهبردی جرم انگاری شده!

تخطی از قانون اقدام راهبردی جرم انگاری شده!قانون متعالی اقدام راهبردی در حوزه هسته‌ای تکلیف همگان را روشن کرده است.هیچ‌کس حق ندارد و نمی‌تواند این قانون را سلاخی کند. آقایان متوجه باشند تخطی از این قانون جرم‌انگاری شده است.
13:09 - 2 تیر 1405

4 بازنشر13 واکنش
35٫1k بازدید



4 پاسخ

@user1708416375524 ساعت پیش
در پاسخ به
فعلا رئیس محلس تعطیل شده دنبال این کاره

@SMMAbtahi3 ساعت پیش
شما تو هیئت رئیسه ای نه ما.شما از علل بسته ماندن مجلس هستید.رئیس شماست که تبدیل شده به کارگزار دولت و قانون را دور میزند

@user1731257648331 ساعت پیش
در پاسخ به
میبرن تو شعام مجوز میگیرن طبق قانون شما هم کاری نمیتونید بکنید تمام قانونی هستش که خودتون نوشتید

@user1780593266911 ساعت پیش
خدا خیرتان بدهد اگر جرم انگاری شده پس قبل جنگ رمضان اینا با هفت سال تعلیق و غنی سازی صفر موافقت کرده بودن هسته ای که تمام شد صحبت موشکی و شما مجلس را همچنان بسته نگهدارید بعد کی می خواهدبه جرم اقایان بزرگان رسیدگی کند . رییس شما کارگزار جریان تغییر پارادایم شده . فاعتبروا یا اولی الابصار