6 ساعت پیش

اقدام راهبردی جرم انگاری شده!

تخطی از قانون اقدام راهبردی جرم انگاری شده!قانون متعالی اقدام راهبردی در حوزه هسته‌ای تکلیف همگان را روشن کرده است.هیچ‌کس حق ندارد و نمی‌تواند این قانون را سلاخی کند. آقایان متوجه باشند تخطی از این قانون جرم‌انگاری شده است.
میبرن تو شعام مجوز میگیرن طبق قانون شما هم کاری نمیتونید بکنید تمام قانونی هستش که خودتون نوشتید
16:38 - 2 تیر 1405

36 بازدید