مردم باشت در ۲۲ بهمن استواری خود در دفاع از انقلاب را اثبات کردند
امام جمعه باشت حضور پرشور، آگاهانه و دشمنشکن مردم این شهرستان در راهپیمایی یومالله ۲۲ بهمن را جلوهای روشن از بصیرت، وفاداری و پیوند عمیق مردم با نظام اسلامی دانست و گفت: مردم انقلابی باشت بار دیگر استواری خود را در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به نمایش گذاشتند.
حجتالاسلام امید گنجهای با تقدیر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم اظهار کرد: حضور پرشور، دشمنشکن و آگاهانه مردم مؤمن و انقلابی باشت، تجدید میثاقی افتخارآمیز با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بود.وی افزود: ملت ایران و بهویژه مردم ولایتمدار شهرستان باشت با حضور پرصلابت خود در صحنه، بار دیگر نشان دادند که در دفاع از ارزشهای انقلاب، استقلال کشور و تبعیت از ولایت فقیه، همواره متحد، هوشیار و استوار ایستادهاند.امام جمعه باشت این حضور کمنظیر را جلوهای از بصیرت سیاسی، غیرت دینی و وفاداری عمیق مردم به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که پیوند ملت ایران با انقلاب و رهبری ناگسستنی است و این حضورهای حماسی، پیام روشنی از انسجام، اقتدار و عزت ملی به جهانیان مخابره میکند.
گنجهای در پایان ضمن قدردانی از همه اقشار مردم، بهویژه خانوادههای معظم شهدا و جوانان انقلابی، تأکید کرد: این حضور پرشکوه نشاندهنده پویایی انقلاب اسلامی و استمرار راه امام و شهداست.
20:18 - 22 بهمن 1404