سادات، عیدی خود را خرج جهیزیه نیازمندان می‌کنند +موشن‌گرافی

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران گفت: هرسال در روز عید غدیر سادات به دیگران عیدی می‌دادند که امسال با توجه به شرایط کرونایی دید و بازدید عید نداریم؛ بنابراین طرح «عیدی غدیر» برای تجمیع مبالغ جهت تامین جهیزیه دختران را اجرایی می‌کنیم.
حجت‌الاسلام علی‌اصغر سهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به طرح تجمیع عیدی سادات به مناسبت عید غدیر اظهار داشت: هر سال رسم بود که به مناسبت عید غدیر، مردم برای تبریک این عید به خانه سادات می‌رفتند و سادات نیز عیدی به آن‌ها می‌دادند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان این دید و بازدید‌ها نیست. وی افزود: در پی این اتفاق، تصمیم بر آن شد تا طرح «عیدی غدیر» در دستور کار قرار گیرد که با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و بنیاد برکت احسان و خیریه نیک‌اندیش این طرح برگزار خواهد شد. سهرابی ادامه داد: سادات و مردم می‌توانند برای مشارکت در این طرح از طریق نرم‌افزار و سامانه #۹۹*۴۰۳۰* از طریق سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول تماس حاصل کنند. مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران گفت: در این طرح بناست جهیزیه‌هایی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای نوعروسان نیازمند تهیه شود که ۱۰ میلیون از آن توسط خیرین تأمین می‌شود و ۱۰ میلیون مابقی با کمک‌های مردمی و سادات تهیه خواهد شد. موشن گرافی از این طراح را اینجا ببینید:     وی افزود: از تمام مردم به ویژه سادات درخواست می‌کنیم در این طرح شرکت کنند تا ان‌شاءالله به برکت امیرالمومنین (ع) و این روز عزیز بتوانیم گره‌ای از زندگی نوعروسان بی‌بضاعت در این شرایط سخت کرونایی باز کنیم و آنان راهی خانه بخت شوند.
ازدواج جوانان سنت حسنه‌ای است که زمینه‌سازی و کمک به آن می‌تواند خیر و ثواب بسیاری داشته باشد انتهای پیام/.
۲ MB
جهیزیه
09:12 - 14 مرداد 1399

0 بازدید