کشف 14 دستگاه ب‌ام‌و قاچاق از پارکینگ یک منزل مسکونی+ فیلم

رئيس پليس امنيت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 14 دستگاه خودروی BMW X4 به ارزش بيش از 210 ميليارد تومان خبر داد.
سرهنگ کارآگاه مهدي افشاري در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس با اعلام خبر کشف خودروهای قاچاق اظهار داشت: با انجام اقدامات فني و پليسي مامورين اين پليس موفق به کشف خودروهاي قاچاق در محدوده وردآورد شدند.وی گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي مشخص گرديد 14 دستگاه خودروی سواري BMW X4 قاچاق در پارکینگ منزلی مسکونی در اتوبان وردآورد دپو شده است. سرهنگ افشاري افزود: مامورين اين پليس با ورود به ساختمانی مسکونی مشاهده می نمایند در محل پارکینگ ساختمان خودروهای مذکور شناسایی و توقیف شد که فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکي بوده و در سامانه نيز ثبت نگرديده است. اين مقام انتظامي افزود: پرونده قضايي مربوطه تشکيل و خودروها تحویل سازمان اموال تملیکی شده و متهم به مرجع قضائي معرفي شد.اين مقام پليسي بابيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي اموال کشف شده را بيش از 210 ميليارد تومان اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و يا احتکارکالا با اين پليس به شماره هاي 02166747343 و يا 09999871392 تماس بگيرند.
۳ MB
۲ MB
08:55 - 14 مرداد 1403

3 بازنشر5 واکنش
155٫3k بازدید



7 پاسخ

@reza_dadashi4714 مرداد 1403
در پاسخ به
سلام-همیشه دنبال ریشه ها باشید تا الودگی ها پاک شودشاخ وبرگ هاعروسک خیمه بازی یند

@user170910137866303673314 مرداد 1403
در پاسخ به
فردا نگن اشتباه شده بی ام و نبوده پراید بوده ،، صلوات

@user17203291801514 مرداد 1403
در پاسخ به
چجوری وارد شده ؟ انشا االه که مامورین گمرگ دخالتی نداشتن.

تصویر نمایه‌ی ‌هادی ذاکری‌
@Hadi136614 مرداد 1403
در پاسخ به
هرچیزی رو میشه وارد کرد به راحتی مثل اب خوردن