28 فروردین 1405

مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید

مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
نتیجه رای به حضرات مذاکره پرست همینه!ای لعنت به هر میز مذاکره!خون رهبری و شهدای میناب و ...یقه اتان را بگیرد به حق غروب جمعه که لحظه استجابت دعاست.
17:59 - 28 فروردین 1405

1 بازنشر270 واکنش
25٫1k بازدید



10 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌خانم اشرفی‌
@user1768314810028 فروردین 1405
امین

@Sinaa128 فروردین 1405
😂😂

@user170910054039488353728 فروردین 1405
زجه بزن

@user17764315104928 فروردین 1405
رای مردم هیچ ارزشی تو این سیستم نداره دوست عزیز خودتم میدونی تصمیم گیرنده نهایی کدوم نهاده

تصویر نمایه‌ی ‌امین‌
@Amin110YaAli28 فروردین 1405
سلام ،شعام اعلام کرده این مذاکرات تحت هدایت و نظر مستقیم سید مجتبی خامنه ای رهبری ایران هست! پس ساکت شو

@MoHsEn1106828 فروردین 1405
عه عه عه ای ضد وفاق ای تندروووهمه چی هم با رهبری هماهنگ شدهدر ضمن رئیس جمهور و دولت ها هیچ کاره هستن و مصلحت که از همه چی مهمتره🤦‍♂️

@user17754844975628 فروردین 1405
ببند بابا. اول هفته قالیباف قهرمان میگفتید. الان شد رای به حضرات مذاکره؟ چقد شما جماعت بی شرم و وقیحید

@user17729183817828 فروردین 1405
فكر نميكني همين اتفاقا كه داره ميفته خون شهداي دي ماهه كه يقه كشورو گرفته؟

@salar137328 فروردین 1405
جنگ هیچوقت راهکار نبوده و نخواهد بود . باید مصلحت جمعی همیشه در الویت باشه .

@user170910050889009220128 فروردین 1405
من که هر وقت غروب جمعه دعا کردم برعکس خواسته ام شد